توسعه خرید و پرداخت با QR در نسخه جدید پی پاد

جدیدترین نسخه از برنامک «پی‌پاد»، کیف پول بانک پاسارگاد، منتشر شده و هم‌اکنون در اختیار کاربران نسخه‌های اندروید و iOS قرار گرفته است. با این به‌روزرسانی، فرآیندهای خرید و پرداخت از طریق QR Code توسعه یافته است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچۀ پاد، به‌روزرسانی جدید برنامک «پی‌پاد» که با شمارۀ ۴.۰۷.۳۱۶ شناخته می‌شود، در دسترس قرار گرفته و ضمن رفع برخی مشکلات گزارش‌شده و بهبود عملکرد، قابلیت‌ها و امکانات تازه‌ای را نیز ارائه کرده است.

پس از نصب نسخۀ جدید، امکان خرید بلیت سازمان اتوبوسرانی (بی.‌آر.‌تی) مشهد از طریق بارکد QR فعال می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق دسترسی به دوربین گوشی همراه، بلیت تهیه کنند.

علاوه بر این، سرویس پرداخت QR Code میادین میوه و تره‌بار تهران نیز فعال شده است و مشتریان می‌توانند به‌جای پرداخت وجه نقدی یا استفاده از کارت بانکی، عملیات پرداخت خریدهای خود را با «پی‌پاد» انجام دهند.

بخش پشتیبانیِ این برنامک نیز توسعه یافته است و از این پس امکان ثبت بلیت نیز در دسترس خواهد بود. همچنین، مالکان خطوط تلفن ثابت «فناپ تلکام» نیز می‌توانند قبض تلفن خود را از طریق «پی‌پاد» استعلام و پرداخت کنند.

نسخۀ جدید برنامک «پی‌پاد» هم‌اکنون از مسیرهای وب‌سایت رسمی www.pay-pod.ir و پلتفرم‌های «کافه‌بازار»، «گوگل‌پلی»، «مایکت»، و «چهارخونه» برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود است.

گفتنی است «پی‌پاد» برنامکی کاربردی در حوزۀ «فین‌تک» به‌شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان کارهایی مانند کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بستۀ اینترنت، پرداخت کرایۀ تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و… را انجام داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.