مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر : تولید محتوا ابزار ارزشمند آموزش

مدیریت آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر با توجه به اهمیت مضاعف دوره‌های مجازی در دوران کرونا، اقدام به تولید محتواهای آموزشی ارزشمند، به‌ روز و باکیفیت می‌کند.

مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر: ایجاد وحدت رویه در فعالیت‌های آموزشی، فراهم کردن چارچوبی برای طراحی محتوای آموزشی و ارایه معیارهایی برای پاسخ‌گویی، کمک به هدف‌گذاری محتوای آموزشی ، تسهیل در فرایند برنامه‌ریزی آموزشی شامل انتخاب محتوا، روش و ارزشیابی و به‌طور کلی توسعه و بهبود کیفیت فعالیت‌های آموزشی از دیگر اهدافی است که انتظار می‌رود با اجرای این طرح جدید آموزشی حاصل شود.

زینب حمیدی‌فر تغییرات روزافزون و توسعه جوامع را عامل ایجاد نیازهای جدید در سازمان‌ها برشمرد و افزود: در این شرایط آموزش به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در فهرست اولویت اکثر شرکت‌ها تعریف می‌شود. برگزاری جلسه‌های آموزش، ارتقا و توانمندسازی مناسب برای کارمندان دارای ارزش بسیار زیادی است زیرا به آنان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های جدیدی را به‌دست آورند، مهارت‌های موجود را بهبود بخشند و عملکرد بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به همه‌گیری کرونا در دو سال اخیر و مجازی شدن بیش‌ازپیش آموزش‌ها در سازمان‌های گوناگون گفت: از آنجایی که کار اصلی آموزش را در روش‌های از راه دور و دانشگاه مجازی و مانند این‌ها، محتوای آموزشی به دوش می‌کشد، تولید متون، مطالب و محتوای غنی آموزشی به‌عنوان ثروت بزرگ آموزش‌های مجازی در دوران کرونا شناخته شده است.

مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر با تاکید بر اینکه تولید محتوای آموزشی یکی از بنیان‌های اساسی نظام‌ها و ساختارهای آموزشی نوین است، خاطرنشان کرد: دقت در طراحی و تولید محتوای آموزشی امری اجتناب‌ناپذیر و هرگونه وسواس و حساسیت در تولید آن کاملا منطقی، قابل‌توجیه و به‌حق است. در واقع، محتوای آموزشی باید متناسب با نیاز فراگیران، مطالب آن به‌روز و دقیق و در نهایت، باید برای افراد قابل یادگیری باشد. ما نیز در بیمه کوثر کوشیده‌ایم که این مشخصه‌ها و مختصات را در مطالب و محتوای آموزشی تولیدی خود لحاظ کنیم تا هرچه پربارتر و اثربخش‌تر شوند.

منبع بیمه کوثر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.