بهبود مصرف باتری و اینترنت در نسخه جدید مسیریاب «نشان»

جدیدترین نسخه از برنامک نقشه و مسیریاب «نشان» منتشر شد که ضمن رفع مشکلات گزارش‌ شده و بهبود بخش‌های مختلف، به آسان‌سازی سازوکار مسیریابی و شناخت کاربران از مراکز واکسیناسیون کرونا نیز کمک می‌کند.

به گزارش واحد خبر «دفتر ارتباطات یکپارچۀ پاد»، نسخۀ شمارۀ ۹.۸ برنامک «نشان» که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده، وضعیت مصرف اینترنت و باتری گوشی‌های همراه را تا ده درصد بهبود داده است.

علاوه بر این، رابط کاربری صفحۀ اصلی مسیریابی در گوشی‌های همراه نیز بهبود یافته است تا مسافران و رانندگان بتوانند در شرایط بهتری مقصد و مسیر مناسب را از بین گزینه‌های موجود پیدا کنند.

اما در شرایط کنونی و ادامۀ روند واکسیناسیون کرونا در سراسر کشور، شناخت بهترین مراکز و توجه به ساعات شلوغی و خلوتی و از همه مهم‌تر نوع واکسن‌های موجود در هر مرکز، از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل و از ابتدای کار، تلاش برنامک نقشه و مسیریاب «نشان» این بود که به فرآیند کلی واکسیناسیون کمک کند. از این رو، در نسخۀ جدید این برنامک، امکان مشاهدۀ اطلاعات به‌روزِ مراکز واکسیناسیون در سراسر ایران فراهم شده است؛ به این شکل که اطلاعاتی شامل نوع واکسن، شرایط سنی، میزان شلوغی و ساعت‌های خلوت، درج شده است و کاربران نیز همچون گذشته می‌توانند تجربیات، دیدگاه‌ها و تصاویر مرتبط خود را در بخش نظرات هر مرکز اعلام و به این ترتیب به هموطنان خود کمک کنند.

گفتنی است نقشه و مسیریاب «نشان» در و مبتنی بر «سرزمین هوشمند پاد» توسعه یافته است، تا هم کاربران بتوانند از آن برای امور حمل‌ونقل روزانه استفاده کنند و هم کسب‌وکارها و تجارت‌های مختلف از مزایای زیرساختی آن بهره‌مند شوند. این برنامک برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» به سایت ic.pod.ir مراجعه، یا کد QR را

اسکن کنید.

نسخه جدید مسیریاب «نشان»

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.