پذيرندگان در شاپ بيز از مزاياي قابل توجه باشگاه مشتريان برخوردارند

در شاپ بيز، به خصوص براي پذيرندگان آن اين امكان وجود دارد تا بتوانند از طريق باشگاه مشتريان، از امتیازات و خدمات به خصوصی استفاده کنند.

از آنجايي كه نگهداري يا وفادار نگه داشتن مشتريان نيز به اندازه‌ي جذب مشتري جديد اهميت دارد، زماني كه صاحبان كسب و كارها بتوانند مشتريان خود را وفادار نگه دارند، تا حدود زیادی در هزينه‌هاي آن‌ها صرف جويي خواهد شد و سودي كه در نتيجه‌ي حفظ مشتري بدست مي‌آيد، تقريبا بيشتر از سود حاصل از جذب مشتري است، زيرا هزينه‌هاي مربوط به جذب مشتري، بيشتر از وفادار نگه داشتن مشتريان خواهد بود. از طرفی آشنایی مشتریان وفادار با شیوه کار تولیدکنندگان و خدمات‌دهندگان و نحوه معامله با آنان، باعث استفاده‌ی سریع‌تر و آسان‌تر مشتریان وفادار از محصولات و خدمات می‌شود.

در شاپ بيز، به خصوص براي پذيرندگان آن اين امكان وجود دارد تا بتوانند از طريق باشگاه مشتريان، از امتیازات و خدمات به خصوصی استفاده کنند. در واقع شاپ بيز اين امكان را فراهم كرده است تا مشتريانی كه در شاپ بيز پذيرش شده‌اند و از امكانات شاپ بيز بيشتر و بصورت فعال استفاده مي‌كنند، بتوانند از امكانات و سرويس‌هاي باشگاه مشتريان بهره‌مند شوند. به عبارتي اعضاي باشگاه مشتريان شاپ بيز كمي از ساير اعضا كه كمتر از امكانات شاپ بيز استفاده مي‌كنند متمايز خواهند بود.

پذيرندگان در شاپ بيز، به وسيله‌ي باشگاه مشتريان رده بندي مي‌شوند. به اين صورت كه اعضايي كه كاركرد بيشتر داشته از مزاياي بيشتر و از طرفي پذيرندگاني كه كاركرد كمتر داشته‌اند، به همان اندازه از مزايا بهره‌مند خواهند شد و سرويس‌هاي در خور هر يك از اعضا در اختيارشان قرار مي‌گيرد.

زمانی که پذیرندگان وارد کلاب شاپ بیز می‌شوند، ابتدا به صورت هفتگی و سپس به صورت ماهیانه امتیازهای آنان اعلام می‌شود. ابتدا پیامکی برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان ارسال شده، سپس کلاب شاپ بیز به آن‌ها معرفی شده و آموزش عضویت، جوایز کلاب، نحوه‌ی دریافت امتیاز و توضیحات لازم درباره‌ی رده‌بندی پذیرندگان، ارائه می‌شوند. به علاوه با رسیدن به هر 10000 امتیاز، پیامک‌های تشویقی ارسال می‌شوند. یادآوری امتیازات با پیامک هفتگی در فاصله‌های 5000 امتیازی انجام می‌شود و شامل یادآوری برای رسیدن به سطح بالاتر، یادآوری جایزه‌های موجود در سطح بالاتر و یادآوری برای مصرف امتیازات و دریافت جایزه می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.