داتین، جوایز کنفرانس تحول دیجیتال را کسب کرد

داتین، امسال هم موفق شد، جوایز کنفرانس بین‌المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال را در سه محور زبدگی دیجیتال، رهبری دیجیتال و مدیریت کار در دوران کرونا دریافت کند.

در مراسم پایانی این رویداد که 16 شهریورماه برگزار شد، داتین توانست «تندیس سیمین» زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه «مدیریت کار در دوران کرونا» را کسب کند. همچنین در بخش رهبری دیجیتال، مهدیه نوروزیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه داتین تقدیرنامه رهبری دیجیتال را به دلیل اهتمام به رهبری دیجیتال از آن خود کرد.

داتین سال گذشته  نیزموفق شده بود تندیس سیمین زبدگی دیجیتال و رهبری دیجیتال این رویداد را به خود اختصاص دهد.

محورهای ارزیابی کنفرانس تحول دیجیتال در چهار محور زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال، رهبری دیجیتال و محور ویژه (مدیریت کار در عصر کرونا) است. در این کنفرانس، خبرگان دانشگاهی و حرفه‌ای تحول دیجیتال گرد هم می‌آیند تا تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند. در اختتامیه این رویداد نیز از برگزیدگان پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال تقدیر به ‌عمل می‌آید. رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهم‌ترین رویداد حرفه‌ای تحول دیجیتال در کشور است که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌هاست. شایان ذکر است در چهار دوره پیشین این رویداد، بیش از ۵۰ سازمان ایرانی ارزیابی شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.