تحلیل سهام بورس با سرویس ارزیابی سهام فانوس

بسیاری از سرمایه‌گذاران تاز‌ه‌کار بعد از ورود به بازار بورس، این سوال را از خود می‌پرسند که در بین تمامی سهم‌های موجود، کدام را انتخاب کنند؟ اما این کار ساده نیست، مخصوصا اگر مبتدی باشید و دانش و تجربه شما کم باشد. افراد مختلفی به بازار بورس علاقه دارند، ولی وقت کافی برای یادگیری آن را ندارند.

از این رو ما در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که سرویس ارزیابی سهام فانوس، چطور به شما کمک می‌کند تا تحلیل سهام بورسی را به حرفه‌ای‌ترین شکل انجام دهید. همراه ما باشید.

سیستم ارزیابی سهام فانوس چیست؟

در سیستم ارزیابی سهام فانوس، این امکان برای شما وجود دارد که هر سهم بازار را از نظر بنیادی، نقد شوندگی، تکنیکال، سهامداری، قیمت گذاری و ریسک، ارزیابی کنید. در این بخش می‌توانید سهم مورد نظر را بر اساس امتیاز کلی آن بررسی کنید. این امتیاز عددی از 0 تا 10 است و هر سهم بر اساس این اعداد در 4 گروه عالی، خوب، متوسط و بد، جای می‌گیرد. البته، وضعیت همه سهام‌ها هم مشخص نیست. زیرا برخی از آن‌ها را به دلیل کمبود اطلاعات کافی و توقف سهم، نمی‌توان بررسی کرد. نهایتا برآیند همه این عددها را محاسبه می‌کنند تا عدد کلی مربوط به هر سهم مشخص شود.

تیم فانوس از طریق فراهم کردن این سرویس، پیچیدگی‌های بازار بورس را به مبحثی واضح و قابل فهم تبدیل کرده است. شما حتی اگر تازه‌کار و کم تجربه هم باشید، می‌توانید بر اساس ارزیابی‌های فانوس دست به خرید و فروش سهام بزنید. به‌علاوه، از طریق این ارزیابی‌ها ریسک سرمایه‌گذاری هم به حداقل می‌رسد.

تحلیل سهام بورس با سرویس ارزیابی سهام فانوس2

نحوه تحلیل و بررسی هر سهم در اپلیکیشن فانوس

  1. تحلیل از نظر قیمت گذاری

در اینجا باید با توجه به عملکرد درونی شرکت، مطلوبیت قیمت آن در بازار را بررسی کرد. بنابراین عملکرد شرکت و وضعیت آن را با قیمت هر سهم مقایسه می‌کنند.

  1. تحلیل از نظر بنیادی

برای تحلیل عملکرد حقیقی یک شرکت و جهت پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن، باید صورت‌های مالی و اطلاعات اقتصادی خارجی و داخلی آن را مورد بررسی قرار داد.

  1. تحلیل از نظر تکنیکال

بعد تکنیکال به شما کمک می‌کند تا ارزش قیمت سهم و توجه بازار به آن را ارزیابی کنید. جهت این کار، اطلاعات معاملات قبلی را به عنوان معیاری برای خرید، فروش و نگهداری هر سهم در نظر می‌گیرند.

  1. تحلیل از نظر ریسک

همانطور که از نام این تکنیک مشخص است، باید سهم را بر اساس میزان ریسکی که به سهامدار تحمیل می‌کند، ارزیابی کنیم. ریسک را می‌توان در دو دسته مختلف بررسی کرد:

  • ریسک‌های بازده: اندازه‌گیری میزان تحمیل نوسان‌های منفی و مثبت در بازده به سرمایه‌گذار
  • ریسک‌های نقد شوندگی: اندازه‌گیری سطح دسترسی یک سهم جهت خرید و فروش در بازار
  1. تحلیل از نظر بازده

جهت تحلیل سهم از نظر بازده، سهامدار باید متوسط بازده گذشته سهم را بررسی کند، به استخراج سهم مورد انتظار بپردازد و امتیازدهی کند.

  1. تحلیل از نظر فروش

در اینجا برنامه میزان فروش شرکت را با میزان فروش سال قبل و 6 ماه اخیر، مقایسه کرده و به آن امتیاز می‌دهد.

  1. تحلیل از نظر اقتصادی

منظور از بررسی اقتصادی، بررسی نحوه تقسیم ارزش افزوده‌ی شرکت بین فعالین آن شرکت است.

  1. تحلیل از نظر رفتار معامله‌گران

چنانچه شما بخواهید به مدیریت حساب و کتاب خود در بورس بپردازید، در عین حال باید به حجم خرید و فروش باقی سهامداران دقت کنید و به آن امتیاز بدهید.

  1. تحلیل از نظر احساس بازار

یکی دیگر از تکنیک‌های ارزیابی سهام، بررسی شبکه‌های اجتماعی است. در اینجا اپلیکیشن فانوس به تحلیل معامله‌گران دقت می‌کند و واکنش بازار نسبت به هر سهم منفی، مثبت یا خثنی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

تحلیل سهام بورس با سرویس ارزیابی سهام فانوس2

مزایای سرویس ارزیابی سهام فانوس

  • امکان بررسی هر سهم موجود در بازار
  • تحلیل توسط مجرب‌ترین تحلیل‌گران
  • دارای دقت بسیار بالا
  • دارای هوشمندترین و بهترین نرم‌افزار تحلیل بازار
  • وجود چندین تکنیک تجزیه و تحلیل
  • با بیش از 12 سال سابقه

نتیجه‌گیری

فانوس یکی از محصولات شرکت “تجارت الکترونیکی ارتباط فردا” است که یک اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد سهام مورد نظر را به شکل 360 درجه بررسی کنید. در نتیجه یک سرمایه‌گذاری مطمئن خواهید داشت و سوددهی شما افزایش می‌یابد. همچنین باعث می‌شود تا شما ریسک نکنید و سهم پرسودی را بخرید.

شما می‌توانید یکی از بسته‌های سه ماه یا یکساله را خریداری کنید. پس از فعال شدن آن، امکان تجزیه و تحلیل سهم برای‌ شما فعال می‌شود. نهایتا خریدار باید بر اساس تحلیل‌ها دست به انتخاب بزند. برای فعال کردن بسته‌ها کافیست به سایت fanoospfm.com مراجعه کنید. همچنین مشاورین مجرب فانوس در خدمت شما هستند و به تمامی سوالات شما پاسخ می‌دهند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.