چگونه از بانک ملی بر اساس توانایی مالی وام بگیریم؟

در قالب طرح صدف بانک ملی، همه مشتریان و اصناف می‌توانند بین 6 ماه تا یک سال سپرده‌گذاری کنند و بعد از آن بر اساس توانمندی‌شان در پرداخت اقساط، از تسهیلات متنوع این طرح بهره‌مند شوند.

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در این دوران سخت اقتصادی که رکود دوران کرونا هم آن را سخت‌تر کرده است با یک مشکل مالی مواجه شده باشید و به دلیل شرایط سفت و سخت تسهیلات بانکی از گرفتن وام خودداری کرده باشید یا اگر وامی گرفته‌اید به دلیل اقساط سنگین آن پشیمان شده‌اید، یا در بازپرداخت به مشکل خورده باشید.

این امر طبیعی است که مشتریان بر اساس توانایی مالی‌شان، امکان پرداخت اقساط ماهیانه متفاوتی را داشته باشند ولی معمولاً این توانایی در بازپرداخت اقساط در شبکه بانکی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و اقشار مختلف مردم با دریافت یک طرح تسهیلات خاص مجبور به پرداخت اقساط مساوی بدون در نظر گرفتن توانایی باز پرداخت‌شان می‌شوند.

به همین خاطر بانک ملی در طرح صدف خود با توجه به توانایی مالی مشتریان، امکان ارائه تسهیلات با نرخ سود 1 تا 18 درصد را فراهم کرده است. در قالب این طرح مشتریان می‌توانند با افتتاح حساب، بین 6 ماه تا یک سال سپرده‌گذاری کنند و بعد از آن بر اساس توانایی شان در پرداخت اقساط، در قالب عقد مرابحه و بر اساس میزان ماندگاری منابع نزد بانک، از تسهیلات متنوع این طرح بهره‌مند شوند.

استفاده از تسهیلات طرح صدف محدود به قشر و صنف خاصی نیست و همه اقشار جامعه و اصناف می‌توانند از آن بهره‌مندشوند.ضمن اینکه در این طرح مشتریان می‌توانند امتیاز اخذ تسهیلات خود را به افراد درجه یک خانواده هم انتقال دهند.

در طرح صدف علاوه بر اینکه نرخ سود تسهیلات از یک درصد تا 18 درصد قابل تغییر است، مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی نیز  از 12 ماه تا 60 ماه متغیر می باشد و متقاضیان می توانند.

چگونه از تسهیلات طرح صدف استفاده کنیم؟

مشتریان بانک ملی می‌توانند در مرحله اول با مراجعه حضوری به شعب سراسر کشور و یا از طریق نشان بانک؛ اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران و سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک نظیر بام به صورت غیر حضوری نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و در مرحله بعد با سپرده گذاری نزد بانک بعد از 6 ماه از تاریخ افتتاح حساب برای دریافت تسهیلات از طرح یاد شده مجدداً به شعبه مراجعه و با توجه به شرایط و نیاز خود با انتخاب یکی از تسهیلات متنوع طرح از مزایای آن استفاده نمایند.

متقاضیان این طرح جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی ما با خطوط ویژه تلفن 64140-021 و 66733880-021  تماس حاصل نمایند و سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را اخذ نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.