روش دریافت وام از بانکینو بدون نیاز به ضامن، چک و سفته

با استفاده از سرویس وامینو، شما قادر خواهید بود هر زمان که احتیاج به پول داشتید، در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هر گونه پیچیدگی اضافه‌ای به آن دسترسی پیدا کنید.

تقریباً برای همه ما زمان‌هایی پیش آمده که برای مدتی کوتاه نیاز به پول پیدا کرده باشیم اما علاقه نداریم از کسی پول قرض بگیریم یا از پس اندازهایمان استفاده کنیم. مثلاً ممکن است به هر دلیلی حقوق یا درآمد شما با تاخیر به دستتان برسد، و یا رخداد پیش‌بینی نشده‌ای، شما یا خانواده را درگیر کند. در چنین شرایطی، دسترسی به یک منبع پول قابل اعتماد و سریع بسیار راهگشا خواهد بود. ما در بانکینو این قابلیت را در قالب یک خط اعتباری با نام «وامینو» برای شما فراهم کرده‌ایم.

با استفاده از سرویس وامینوی اپلیکیشن بانکینو، شما قادر خواهید بود هر زمان که احتیاج به پول داشتید، در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هر گونه پیچیدگی اضافه‌ای به آن دسترسی پیدا کنید.

 

برخی مزایای وامینو عبارتند از:

 

  • تا سقف 10 میلیون تومان، با توجه به امتیاز اعتباری شما در بانکینو
  • بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته
  • تنها 2% سود سالیانه
  • قابلیت دریافت در کمتر از چند دقیقه و در هر ساعت از شبانه روز
  • قابلیت استفاده مکرر در صورت تسویه به موقع

چگونه وامینو به شما تعلق می‌گیرد؟

برای دریافت خط اعتباریِ وامینو شما باید در بانکینو امتیاز کسب کنید، سازوکار کسب امتیاز به این شکل است که به ازای میانگین موجودی حسابتان در ماه امتیاز خواهید گرفت، در حال حاضر با هر 1 میلیون تومان میانگین موجودی در ماه 1 امتیاز کسب می‌کنید. در جدول زیر مبلغ خط اعتباری و میزان امتیاز برای فعال شدن آن آورده شده است.

نکته مهم این است که امتیازهای کسب شده توسط شما، ذخیره می‌شوند و به ماه‌های بعد انتقال می‌یابند؛ برای مثال اگر این ماه میانگین موجودی شما 2 میلیون تومان باشد شما 2 امتیاز می‌گیرید و اگر ماه آینده میانگین موجودی 3 میلیونی داشته باشید جمعاً در انتهای این دو ماه 5 امتیاز خواهید داشت. یا اگر این ماه 5 میلیون موجودی داشته باشید 5 امتیاز خواهید گرفت، و اگر ماه آینده موجودی شما 1 میلیون تومان باشد جمع امتیاز دو ماه شما 6 خواهد بود. در نظر داشته باشید امتیازهای کسب شده در هر ماه تا 6 ماه ذخیره می‌شوند، بطور مثال امتیازهای کسب شده در فروردین، تا پایان شهریور ماه قابل استفاده خواهند بود.

مبلغ خط اعتباری (وامینو) امتیاز مورد نیاز
1 میلیون تومان 10 امتیاز
2 میلیون تومان 20 امتیاز
3 میلیون تومان 30 امتیاز
5 میلیون تومان 50 امتیاز
10 میلیون تومان 100 امتیاز

 

برای کسب امتیاز وامینو راه دیگری نیز وجود دارد؛ اگر شما در یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با بانکینو کار می‌کنید علاوه بر امتیاز کسب شده توسط خودتان، به شما امتیاز اضافه‌ای داده می‌شود که می‌توانید از خط اعتباری وامینو استفاده کنید. پس برای اینکه از امتیاز شرکتی وامینو استفاده کنید نیاز است که شرکت متبوع شما با بانکینو همکاری کند.

چطور از خط اعتباری استفاده کنم؟

وامینو

شما اگر امتیاز کافی داشته باشید می‌توانید درخواست وامینو بدهید، یعنی در هر زمان به شرط داشتن امتیاز لازم، می‌توانید از خط اعتباری خود استفاده کنید و با بازپرداخت آن، وامینو مجدداً برای شما فعال خواهد شد؛ در واقع این تسهیلات یکبار مصرف نیستند.

در حال حاضر با کسب 10 امتیاز، خط اعتباریِ وامینو 1 میلیون تومانی برای شما فعال خواهد شد. با افزایش موجودی و کسب امتیازات بیشتر و همچنین بازپرداخت به موقع، سقف خط اعتباری وامینو شما افزایش پیدا می‌کند.

برای دریافت خط اعتباری باید در صفحه خانه، گزینه وامینو را انتخاب کنید. پس از بررسی پرونده اعتباری شما و با توجه به امتیازتان وامینو به حساب شما واریز خواهد شد.

4 نظرات
  1. محمد فراهانی می گوید

    واقعا عالی _من یک ماه حساب باز کردم همه چیز عالی

  2. ناشناس می گوید

    والا من یک ماه بیشتره حساب باز کردم نزدیک ۱۵۰ میلیون هم تراکنش داشتم ۱ امتیازم بهم نداده

    1. سینا می گوید

      تراکنش نه 150 میلیونتون اگه یک ماه کامل تو حساب بمونه وام امتیاز میدن

  3. علی می گوید

    اگربخوام پول بندازم تا یه ماه پولم بمونه خب میرم بانک مهر ایران ميندازم چندماهه میگیرم نه یه ماهه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.