داستان استفاده از دستگاه خوددریافت بانک ایران زمین در ساعت 12 شب!

علی یک دست فروش جوان و با اخلاق در تهران است. خانواده علی در یک روستای کوچک اطراف تبریز زندگی می‌کنند. او هر شب ساعت 19 به بعد در پیاده روی نزدیک میدان ولیعصر، بساط اسباب بازی فروشی پهن می‌کند.

چند شب پیش، علی، فروش خوبی داشت و بخاطر اینکه دستگاه کارتخوان سیارش از کار افتاده بود، مجبور شد از مشتریان پول نقد بگیرد و تقریبا آخر شب 1 میلیون تومان فروش داشت.

نزدیک‌ ساعت 11 شب علی در حال جمع کردن بساط خود بود که گوشی موبایل او پشت هم زنگ خورد. پشت خط  پدرعلی بود. او هراسان به علی خبر داد که مادرش به دلیل ابتلا به کرونا حال مساعدی ندارد و باید سریع به درمانگاهی در شهر بروند و نیاز به پول دارند. آن روزها حساب علی خالی بود چون چند روز پیش یک موتور سیکلت برای رفت و آمد خود خریده بود.

در همان حین که پدر علی مشغول صحبت پشت تلفن بود، علی متوجه شد که آن طرف خیابان ولیعصر یک شعبه 24 ساعته بانک ایران زمین قرار دارد.

 بانک ایران زمین

او اطلاع زیادی از خدمات شعب 24 ساعته بانک نداشت ولی بخاطر نزدیکی شعبه به محل کارش در این بانک افتتاح حساب کرده بود. نزدیک ساعت 12 شب شده بود که او فوراً خودش را به شعبه 24 ساعته رساند تا متوجه شود که چطور می‌تواند پول نقد خود را به حساب واریز کند و پول را به حساب پدرش انتقال دهد.

در شعبه 24 ساعته بانک ایران زمین، چشم علی به دستگاه دریافت و پرداخت خورد. او قبلاً از یکی از مشتریانش شنیده بود که با این دستگاه می‌توان تا 15 میلیون تومان را به صورت آنی به حساب واریز کرد.

علی کارت بانک ایران زمین خود را درون دستگاه گذاشت و با انتخاب گزینه واریز وجه، یک میلیون تومان پول نقد خود را که سالم و تانخورده بود درون کاست دستگاه قرار داد و با شمارش و تایید مبلغ، تراکنش با موفقیت انجام شد.

بعد از این کار، علی با پدرش تماس گرفت و به او اطلاع داد که پول را به حساب پدرش واریز کرده است. پدر علی هم سریعاً، مادرش را به درمانگاه رساند و حال مادر بهتر شد…

این داستان، نقش فناوری سلف سرویس و دستگاه‌هایی مثل خوددریافت خودپرداز بانک ایران زمین در مواقع ضروری و ساعات غیرکاری شعب بانک را بیشتر مشخص می‌کند.

 بانک ایران زمین

شما مشتریان هم می‌توانید در شعب 24 ساعته بانک ایران زمین علاوه بر دستگاه کش‌لس که خدمات غیرنقدی ارائه می‌دهد، از خدمات دستگاه‌هایی مثل خوددریافت و خودپرداز استفاده کنید  و از طریق این دستگاه‌ها علاوه برعملیات معمول خودپرداز مثل برداشت پول و کارت به کار، پول نقد خود را در هر ساعت از شبانه روز بدون حضور در شعب به حساب خود واریز کنید.

1 نظر
  1. شهروند می گوید

    واقعا قوه تخیل تون خوبه! یه مقدار واقع بین باشید راه دوری نمیره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.