مهرداد خسروی مدیرعامل مانی‌ تک شد

در جلسه مورخ ششم مهرماه ۱۴۰۰ هیئت‌مدیره شرکت تراکنش همراه توسن (مانی‌تک)، مهرداد خسروی به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد. آخرین سمت خسروی پیش از حضور در سمت مدیرعاملی این شرکت، معاونت مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و به‌صورت همزمان مدیرعاملی شرکت توسعه فناوری و تجارت الکترونیک حکمت بوده است.

خسروی از سال ۱۳۸۸ در شرکت رایانه‌گستر فرزانگان اهواز با سمت‌های مدیر فنی و NOC، مدیر پروژه و مدیر شبکه زیر ساخت غرب خوزستان فعالیت کرده و از تیرماه ۱۳۹۴ در مجموعه توسعه فناوری و تجارت الکترونیک حکمت با عنوان عضو هیئت‌مدیره در حوزه مدیریت و پشتیبانی درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک حکمت ایرانیان اعم از خودپرداز، کارتخوان فروشگاهی، VTM و … فعالیت داشته است. این در حالی است که کلیه امور بانکداری الکترونیک و درگاه‌های مدرن بانک حکمت ایرانیان به این شرکت برون‌سپاری شده و مدیریت بانکداری الکترونیک بانک در این شرکت قرار داشته است. وی همچنین سابقه ریاست هیئت‌مدیره شرکت فناوران رایان‌گستر بهینه‌پرداز جزیره از شرکت‌های زیرمجموعه بانک حکمت ایرانیان را به‌مدت دو سال در سابقه کاری خود دارد. این شرکت در حوزه تخصصی نرم‌افزارهای بانکی و بیمه فعالیت داشته است.

خسروی در دوران مسئولیت خود در بانک حکمت ایرانیان، پروژه‌های شاخصی همچون اولین شعبه ۲۴ساعته این بانک (ایرانیان‌‎نت)، تغییر رویکرد و ارزیابی عملکرد خودپردازها، تغییر رویکرد و ارزیابی عملکرد پایانه‌های فروشگاهی، هوش تجاری (BI)، پایانه غیرنقدی CASHLESS، سامانه KYC از زیرسامانه‌های SWIFT، سرند تحریم‌ها (SANCTION SCREENING)، سامانه جامع بومی مدیریت ریسک، سامانه مدیریت عملکرد خودپردازها و محاسبه ذخیره عمومی و اختصاصی این بانک را راهبری کرده است.

مدیرعامل جدید شرکت تراکنش همراه توسن (مانی‌تک) به‌لحاظ آکادمیک، دانش‌آموخته رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار است و هم‌اکنون در مرحله دفاع از رساله دکترای خود در این رشته است.

گفتنی است پیش از خسروی، امیرحسین باقری عهده‌دار این مسئولیت بود. در همین زمینه و ضمن این جلسه هیئت‌مدیره، از تلاش‌های مدبرانه امیرحسین باقری که منجر به شکل‌دهی کسب‌وکار مانی‌تک، افزایش سهم بازار خودپردازهای شخصی و توسعه زیرساخت‌های مانی‌تک به‌عنوان شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی کشور شد، قدردانی به عمل آمد. همچنین ایشان به‌عنوان مشاور مدیرعامل توسن‌تکنو در حوزه فروش منصوب شدند.

شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی تحت عنوان «مانی‌تک» برآمده از یکی از شناخته‌شده‌ترین و ریشه‌دارترین هلدینگ‌های فناوری اطلاعات کشور یعنی گروه توسن است. پیشروبودن، خوشنامی، دانش و تجربه خوب شرکت توسعه فن‌افزار توسن (توسن‌تکنو) به‌عنوان سرمایه‌گذار مانی‌تک در پیاده‌سازی و اجرایی‌کردن پروژه‌‎های کلان حوزه فناوری‌های مالی ایران، موجب شده است که دارندگان ماشین‌های بانکی مستقل با اطمینان و احساس رضایت بیشتری به این شبکه بپیوندند.

 

منبع توسن تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.