خدمات اعتباری شخصی سازی شده دیجی پی چیست؟

دیجی‌پی مجموعه‌ای از خدمات اعتباری شخصی سازی شده برای سازمان‌ها ارائه می‌کند. این خدمات شامل و نه محدود به امکان خرید اقساطی برای پرسنل، تامین سرمایه در گردش برای پلتفرم‌های آنلاین و خدمات تسویه با فروشندگان می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بررسی نیازمندی‌های ویژه‌ی سازمان خود می‌توانید از طریق فرم تماس، با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت.

خرید اقساطی برای پرسنل

دیجی‌پی امکان خرید اقساطی برای پرسنل را به عنوان بخش تکمیلی بسته‌ی جبران خدمات سازمان‌ها پیشنهاد می‌کند. در این طرح، ضمانت بازپرداخت اقساط از طریق گواهی کسر از حقوق پیش‌بینی شده‌است. بسته به تعداد پرسنل سازمان، طرح‌های تشویقی مختلفی در نظر گرفته می‌شود.

آموزش و عملیات ثبت‌نام در محل سازمان

همه‌ی عملیات مربوط به آموزش، ثبت‌نام، اعتبار سنجی و جمع آوردی مدارک توسط کارشناسان دیجی‌پی در محل سازمان شما انجام می‌شود و هیچ نیازی به مراجعه به بانک‌ها و موسسات اعتباری طرف قرارداد برای استفاده از این خدمات وجود ندارد.

خطوط اعتباری و سرمایه درگردش

در صورتی که برای کسب و کار خود نیاز به سرمایه درگردش برای خرید تجهیزات یا مواد اولیه دارید، دیجی‌پی می‌تواند خطوط اعتباری مختلفی را برای ساده کردن مدیریت نقدینگی کسب و کار به شما ارائه کند. این خطوط اعتباری بسته به اندازه کسب و کار شما متفاوت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.