فناپ برترین واحد فناور در پارک فناوری پردیس شد

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، آیین نوزدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس همزمان با بیستمین سالروز تأسیس پارک فناوری برگزار شد.

این مراسم عصر روز 19 مهر 1400 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پارک فناوری پردیس برگزار شد، و در آن شش محصول فناورانه برتر رونمایی و واحدهای برتر این پارک با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، و مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری، معرفی و تقدیر شدند.

جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس که به سنجش عملکرد یک ساله شرکت‌های عضو پارک می‌پردازد، امسال دوازدهمین سال از فعالیت خود را پشت سر گذاشت. گفتنی است عملکرد یک ساله شرکت‌های عضو پارک در هفت سرفصل شامل «صادرات محصولات و خدمات فناورانه»، «همکاری با طرف‌های خارجی»، «همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی»، «توسعه‌ اقتصادی»، «هم‌افزایی بین شرکت‌ها در مجموعه داخل پارک»، «تولید و توسعه‌ فناوری»، و «ارتقا و توسعه‌ سازمانی» مورد ارزیابی قرار گرفته است.

با توجه به هر سرفصل، یک شرکت به‌عنوان شرکت برتر پارک، و از بین همه شرکت‌های مرکز رشد و شعب پارک یک شرکت برحسب صلاحیت‌ها و شرایطی که احراز می‌کند، به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

لازم به ذکر است در فرآیند ارزیابی امسال بیش از 220 شرکت شامل 180 شرکت از پارک فناوری پردیس و سلامت پردیس و حدود 40 شرکت از مرکز رشد و شعب پارک حضور داشتند که از میان 9 شرکت منتخب، 7 شرکت از میان شرکت‌های مستقر در پارک و 2 شرکت از میان شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان و شعب پارک به‌عنوان برترین شرکت‌ها معرفی شدند.

مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)، موفق به کسب عنوان «شرکت برتر در توسعه سازمانی و فناوری» شد. این موفقیت به‌عنوان بخشی از دستاوردهای فناپ، به دلیل تولید ۱۴ عنوان محصول جدید، دریافت ۸ عنوان جایزه، و ۲۷ درصد افزایش تعداد کارکنان این شرکت است.

همچنین مجموعه فناپ موفق به کسب عنوان «برترین شرکت فناور» در پارک فناوری پردیس شد.

دکتر شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، در این مراسم گفت: «دست‌اندرکاران ساخت پارک فناوری پردیس و همچنین دکتر سورنا ستاری در سال‌های گذشته، زیرساخت و اعتماد به نفسی در میان جوانان و شرکت‌های ایرانی ایجاد کرده‌اند که امیدوارم همه شرکت‌ها با قدرت بیشتری در این عرصه ظاهر شوند».

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.