خدمات کارت و پرداخت فرابوم چیست؟

با توجه به رواج و فراوانی کارت در کشور، سرویس‌های متنوع مبتنی بر کارت از طریق فرابوم برای شما مهیا گشته است.

از جمله سرویس محبوب کارت به کارت که از مبدأ نزدیک به 20 بانک از طریق فرابوم قابل فراخوانی است. مضاف بر سرویس کارت به کارت، دریافت صورت‌ حساب کارت، موجودی کارت و فهرست کارت‌ها، از جمله سرویس‌های مهم این دسته از خدمات فرابوم هستند. همچنین برای کسب‌و‌کارها و مشتریان خاص، با تأیید بانک‌های مبدأ، قابلیت ارائه سرویس‌های ویژه و منحصربه‌فردی، مانند صدور کارت از طریق پلتفرم فرابوم میسر است.

لیست سرویس‌های قابل ارائه

  • تبدیل کارت به حساب
  • فهرست کارت‌ها
  • شارژ کارت
  • تولید رمز کارت
  • صدور کارت خاص
  • دریافت صورت‌حساب کارت

چالش‌های موجود

همه شرکت­‌های فین‌تکی برای تکمیل سبد خدمات و محصولات خود، نیاز به خدمات مبتنی بر کارت را دارند. این خدمات شامل کارت به کارت، دریافت مانده، پرداخت قبض‌ها و تسهیلات با اطلاعات کارت می‌باشد. در حال حاضر 30 بانک در کشور فعال هستند که شرکت های فین‌تکی یا هر نهاد ثالثی برای دریافت این خدمات باید به تک‌تک این بانک‌ها مراجعه کرده و این خدمات را به صورت مجزا دریافت نمایند. مراجعه به تک‌تک این بانک‌ها و مذاکره با آن‌ها مستلزم وقت و انرژی قابل توجهی است که مشکلاتی از جنس مدت زمان زمان ورود به بازار و هزینه را شامل می‌شود.

راهکارهای فرابوم

پلتفرم بانکداری باز فرابوم، این مشکل را با تجمیع خدمات کارتی بانک‌ها حل نموده و نهادهای ثالث با فراخوانی سرویس‌های کارتی، تمامی این خدمات را به صورت متمرکز و یکجا دریافت می کنند و نیازی به مراجعه تک‌تک بانک‌ها نیست. بنابراین غیر از صرفه‌جویی در وقت و هزینه، مشکلات ناشی از مذاکرات متعدد جهت دریافت این خدمات از بانک‌ها نیز توسط فرابوم حل می‌شود.

ثبت نامه در سندباکس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.