فناپ تندیس بلورین چهارمین کنفرانس بین‌ المللی مدیریت دانشی را از آن خود کرد

چهارمین «کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی» (KM4D) با رویکرد سرآمدی سرمایه انسانی فناور برگزار شد.

این کنفرانس هر سال با هدف تشویق بنگاه‌ها به شناسایی مسئولیت‌های اجتماعی‌شان و ایفای نقش مؤثر در این رابطه و نیز شناسایی و معرفی تجارب برتر مدیریتی سازمان‌های ایرانی برگزار می‌شود.

فناپ تندیس بلورین چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی را از آن خود کرد

چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی با حضور مدیران بانک پاسارگاد و شرکت‌های زیرمجموعه بانک و جمعی از صاحب‌نظران حوزه بانکداری سه‌شنبه 20 مهر در دانشگاه خاتم برگزار شد. در ابتدای مراسم دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان در این مراسم درباره رهبری سرمایه انسانی فناور صحبت کرد و بر اهمیت فرهنگ سازمانی و مدیریت دانشی به‌عنوان دستور کار در سازمان‌ها تأکید ورزید. در ادامه نیز مهندس زهرا میرحسینی، معاون مدیرعامل بانک پاسارگاد، به بحث درباره مدیریت دانشی و داده‌های بزرگ پرداخت و گفت: لازم است کسب‌وکارها با استفاده از فناوری‌های نو و ساختارشکن، مدل جدیدی از کسب‌وکارهای خود را برای بقا، موفقیت، و رقابت به‌دست آورند.

در ادامه کنفرانس دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ضمن اشاره به اهمیت نوآوری و پشتیبانی از استارت‌آپ‌هایی که حرفی برای گفتن دارند، به استفاده از فناوری‌های جدید و نوآوری در سازمان‌ها تأکید کرد.

در پایان مراسم، جوایز دوره چهارم مدیریت دانشی اهدا شد و «تندیس بلورین» چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی به «فناپ» تعلق گرفت. گفتنی است افشین کریمی، عضو هیأت‌مدیره مجموعه فناپ، ضمن حضور در مراسم این تندیس را دریافت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.