بهره برداری از پروژه های نوآورانه در هلدینگ سداد با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران با همراهی جمعی از مدیران ارشد این بانک ضمن حضور و بازدید از بخش های مختلف هلدینگ داده ورزی سداد و آشنایی با فعالیت‌های در دست اجرای این شرکت، طرح‌های خاص و نوآورانه سداد را مورد بررسی قرار داد و با همکاران شاغل در بخش ها و واحدهای فنی این مجموعه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این بازدید محمدرضا حسین زاده در جمع کارکنان پیام رسان بله حضور یافته و با همکاران جوان و با انگیزه این شرکت، دیدار حضوری داشتند.

در این بازدید که همزمان با برگزاری جشن 6 سالگی پیام رسان بله نیز بود؛  دکتر کاظم کیال مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد (فارس) در جمع بازدیدکنندگان، آمارهایی در خصوص وضعیت پیام­رسان بله ارائه نمودند و در ادامه، دکتر محمدرضا حسین زاده با رصد آخرین وضعیت خدمات بله و انجام اقدامات لازم برای توسعه و ارائه خدمات بهینه در راستای جلب رضایت مشتریان، عنوان نمودند که جذب بیش از 9 میلیون کاربر در بله، حاکی از اقبال عمومی ایرانیان به این پلتفرم است و اکنون زمان آن رسیده که ارائه خدمات به سازمان ­ها و شرکت ­ها بر بستر بله مورد توجه ویژه قرار بگیرد. ایشان با بیان اهمیت و لزوم تمرکز بر بانکداری نوین و طرح­ های فن­آورانه، خاطرنشان نمودند که بانک ملی ایران  بایستی همتراز با بانک‌های برتر دنیا، به‌عنوان مدرن‌ترین، چابک‌ترین و کارآمدترین بانک  کشور قدرت‌نمایی کند و هلدینگ داده­ ورزی سداد نیز به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک، لازم است نقش بسزائی را ایفا نماید.

همچنین دکتر حسین زاده با ابراز خشنودی از تبدیل شدن پیام­رسان بله به بستری مطمئن و امن برای خدمت ­رسانی به مشتریان بانک ملی ایران، اعتماد و تکیه بر نیروهای جوان، متخصص و نخبه را رمز موفقیت بله دانستند. مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه روحیه خدمتگذاری در تمامی ارکان و همکاران ما در بانک نهادینه شده است، خواستار تداوم ارائه پروژه ­های خلاقانه و نوآورانه در هلدینگ سداد شدند.

همچنین در این مراسم از پروژه قُلّک که از پروژه ­های حوزه فین تک بوده و با همکاری نزدیک و هم ­افزایی شرکت سداد با کارگزاری بانک ملی ایران به انجام رسیده است؛ رونمایی شد. مدیرعامل بانک ملی ایران با بررسی موشکافانه این پروژه، آن را اقدامی نوظهور و قابل تقدیر خواند و تداوم طراحی، تولید و بومی سازی پروژه ­های حوزه بانکداری نوین و بانکداری دیجیتال توسط متخصصان جوان هلدینگ داده ورزی سداد را همراستا با هدف خودکفایی ارزیابی کردند و از مدیران حاضر در جلسه، همکاری و حمایت از این طرح را خواستار شدند. دکتر حسین زاده محصول قلک را بستری یکپارچه و مناسب برای جذب سرمایه های خرد مشتریان عنوان کردند و افزودند که این محصول در آینده نزدیک افقی روشن در جهت سرمایه گذاری های جدید باز خواهد کرد و ابراز امیدواری کردند که این محصول ارزشمند از ابتدای آبان ماه در اختیار آحاد شهروندان و مشتریان بانک ملی ایران قرار بگیرد.

 ایشان از زحمات دکتر فائز و مهندس جعفری ندوشن در راه­ اندازی این طرح تشکر کرده و تاکید نمودند که بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور، همواره به دنبال تحول­ گرایی و ارائه خدمات نوین به مشتریان خود بوده است و بر نقش هلدینگ داده ­ورزی سداد به عنوان بازوی فناورانه بانک در تحول دیجیتالی بانک ملی ایران و همچنین در اکوسیستم بانکی و پرداخت کشور، صحه گذاشتند.

   در ادامه آقای مهندس جعفری ندوشن مدیرعامل کارگزاری ملی، گفتند: پروژه قُلّک در حوزه سرمایه­ گذاری و سپرده ­گذاری خُرد برای عموم جامعه ایران راه اندازی شده است. این پروژه به صورت بین سیستمی بوده که با به کارگیری دانش و تخصص حوزه صندوق ­های گوناگون سرمایه­ گذاری در کنار خدمات گسترده مالی و بانکی شکل گرفته است. زنجیره خدمات بانک ملی ایران بسیار گسترده می ­باشد که در قُلّک سعی شده است بخشی از این خدمات تجمیع شود و در عین حال از طریق درگاه­ های مختلف بانک ملی مانند بام ارائه خواهد شد و امیدواریم به زودی بر روی درگاه ­های بله و ایوا نیز رونمایی شود.

همچنین در ادامه مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران، با بیان اینکه همدلی بین ارکان مختلف بانک ملی ایران و هلدینگ سداد باعث هم­ افزایی و ایجاد شرایط توسعه ای شده است، تاکید کردند: بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات پیشقدم استفاده از تکنولوژی‌های نوین در صنعت بانکداری الکترونیک بوده و خواهد بود و هلدینگ سداد به عنوان بازوی اجرایی بانک ملی، در این مسیر نقش بسزائی را ایفا نموده است. مهندس خاتونی تحول دیجیتال را در صنعت مالی و پرداخت کشور الزامی دانسته و عنوان کردند که بانک ملی ایران در این مسیر حرکت کرده و پروژه های شایانی را بهره برداری نموده است و پتانسیل و توان هلدینگ سداد در این مسیر موجب دلگرمی مدیران بانک می ­باشد.

سپس دکتر فائز  مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد ضمن قدردانی از حمایت مدیریت عامل بانک، معاونت فناوری اطلاعات بانک و سایر ادارات حوزه IT بانک، از تلاش شبانه روزی تیم ­های فنی دو مجموعه هلدینگ سداد و کارگزاری بانک ملی برای ارائه محصول مشترک در کوتاه­ ترین زمان، تشکر کردند. ایشان نوآور بودن محصول و سرعت عمل در ارائه آن طی حدود 2 ماه را، از ویژگی های بارز در تولید این محصول برشمردند و از آن به عنوان نقطه عطفی در آغاز همکاری جدی بین زیر مجموعه های بانک معظم ملی یاد کردند. دکتر فائز اضافه کرد: در آینده، قلک می ­تواند نقش مهمی در اقتصاد خانوارهای کشور ایفا کرده و با تجمیع مبالغ خرد بشکلی ساده و با فرآیندهائی آسان، استفاده بهینه از آنها را به عنوان سرمایه ای برای آینده خانواده ها، فراهم سازد.

همچنین مدیرعامل هلدینگ سداد در خصوص ساختمان مرکزی هلدینگ داده ورزی سداد گفت: با توجه به گسترش فعالیت ­های هلدینگ و شروع پروژه های حیاتی در حوزه تحول دیجیتال، بهره برداری از ساختمان مرکزی، حائز اهمیت بود. ایشان با ابراز خشنودی اظهار داشت که نتیجه تلاش بیش از 10 سال از همکاران و مدیران پیشین هلدینگ در تکمیل ساختمان مرکزی سداد، امسال به ثمر نشست و شاهد افتتاح و بهره ­برداری از این ساختمان هستیم.

در انتهای مراسم  نیز، از همکاران و فعالان هلدینگ سداد که در پیشبرد پروژه های مذکور، اهتمام داشته اند، قدردانی صورت پذیرفت.

منبع سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.