عابر بانک‌ های بیت‌ کوین در فروشگاه‌ های وال‌ مارت آمریکا

فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت که بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان به شمار می‌رود در حال نصب صدها عابر بانک بیت‌کوین در فروشگاه‌های خود است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت که بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر جهان به شمار می‌رود، در حال نصب صدها عابر بانک بیت‌کوین در مراکز خود است تا از این طریق شرایط را برای خرید بیت‌کوین توسط مشتریانش فراهم کند.

این عابر بانک‌ها متعلق به شرکت کوین‌استار است و مولی‌‌بلاکمن، مدیر روابط عمومی وال‌مارت امروز در اینباره گفته که این مسأله طی شراکتی با شرکت کوین‌می در حال انجام است تا به شکل آزمایشی زمینه خرید بیت‌کوین توسط مشتریان وال‌مارت با پول نقد فراهم شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر 200 عابر بانک بیت‌کوین در فروشگاه‌های وال‌مارت آمریکا در سراسر آمریکا نصب شده است.

نصب عابربانک‌های بیت‌کوین به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا با سرعت زیادی در حال گسترش است و شرکت کوین‌استار از سال 2019 به فکر نصب عابر بانک‌های بیت‌کوین در آمریکا افتاده است و طی دو سال تا سال 2020 توانسته 3500 عابر بانک بیت‌کوین در سراسر آمریکا نصب کند.

وال مارت 4700 فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر آمریکا داشته و گفته می‌شود، احتمالا تعداد عابربانک‌های بیت‌کوین در این فروشگاه‌ها در قالب این طرح افزایش خواهد یافت.

 

منبع فارس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.