درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی چیست؟

از طریق درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی، شانس پرداخت موفق با مدیریت هوشمند تراکنش‌ها روی درگاه‌های پرداخت مختلف افزایش می‌یابد.

درگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG) دیجی‌پی سرویسی است که می‌تواند عملکرد درگاه‌های پرداخت مختلف را مورد سنجش قرار دهد و از میان آنها بهترین درگـاه را انتخاب کند.

درگاه پرداخت هوشـمند دیجی‌پی بر اساس مـعیارهای نـرم افزاری مخــتلف به درگاه‌های مختلف امتیاز می‌دهد و کیفیت عـملکرد آن‌هـا را به صـورت لحظه‌ای پایـش مـی‌کند. به ایـن ترتیب متناسب با امـتیاز کسب شده، حجم تـراکنش‌‌ها بین درگاه‌های مختلف تـقسیم می‌شود و احـتمال پـرداخت موفق را افزایش می‌دهد. از دیگر امکانات درگاه پرداخت هوشمند، ارائه‌ی خدمات پرداخت‌یاری و پشتیبانی از خدمات بازپرداخت است. خــدمات بـاز پرداخت به کیف پول و بـه شماره‌ شبا به صورت جامع توسط یک API در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که تمام ترمینال‌ها و حساب‌های این درگاه پرداخت، به نام خود فروشگاه بوده و دیجی‌پی واسطه مالی محسوب نمی‌شود.

2درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی چیست؟

الگوریتم ما چگونه کار می‌کند؟

ایـن محــصول با هـــدف افزایش شــانس پرداخت موفق فروشــگاه‌های اینترنتی طـــراحی شده است. نــحوه عملکرد این مـــحصول به این ترتیب است که به صورت لحظه‌ای آمـــار 6 درگاه پرداخت اینترنتی را مـــورد پایش قرار می‌دهد و با کنترل حجم تراکنش‌های هر یک از آنها، کاربران را به تناسب امتیاز به سمت درگاه هدایت می‌کند.

امتیاز هر درگاه با پایش لحظه‌ای براساس زمان دریافت توکن، زمان تایید پرداخت، میزان Anomaly در نرخ درخواست‌های منقضی ناموفق، میانگین زمان پرداخت کاربران در درگاه و چندین سنجه دیگر محاسبه می‌شود.

این فرایند پرداخت موفق دیجی‌کالا را تا نرخ 2 درصد افزایش داده است. تیم فنی و عملیات دیجی‌پی نیز به صورت دائمی در حال نظارت و بهبود این سرویس است.

دیجی‌کالا یکی از مشتریان ارزشمند ما می‌باشد که به واسطه بهره‌مندی از الگوریتم درگاه هوشمند دیجی‌پی نرخ موفقیت تراکنش‌های درگاه خود را تا 2 درصد افزایش داده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.