خدمات و فرایند فعالسازی اپلیکیشن زمرد بانک تجارت

اپلیکیشن زمرد بانک تجـارت خدمات یک بانک تماما آنلاین رو برای مشتریان به ارمغان آورده است و خدماتی مثل احراز هویت دیجیتال، امضای دیجیتال، افتتاح حساب و دریافت وام را بدون نیاز به حضور در شعبه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.خدمات و فرایند فعالسازی اپلیکیشن زمرد بانک تجارت در مطلب زیر بیان شده است.

برای ثبت نام اپلیکیشن زمرد، ابتدا می‌بایست اپلیکیشن را دانلود کنید. پس از دانلود اپلیکیشن و ورود به آن بایستی احراز هویت شوید. سپس از طریق آیکون پیشخوان، خدمات افتتاح حساب و کاربری همراه بانک و خدمات تسهیلات در ازای توثیق سهام را دریافت می‌کنید. در ادامه خدمات و فرایند فعالسازی اپلیکیشن زمرد بانک تجارت آورده شده است:

فعالسازی زمرد تجارت

فرآیند فعالسازی با استفاده از شماره تلفن همراه شما انجام می‌شود. ابتدا ‌باید شماره خود را وارد کنید. همچنین اگر شخصی این نرم افزار را به شما معرفی کرده است، می‌توانید به صورت اختیاری شماره تلفن همراه معرف را نیز وارد کنید.

جهت فعالسازی نرم افزار، پیامکی حاوی یک کد فعالسازی به شماره موبایل شما ارسال می‌شود که ‌باید با ورود آن در این مرحله نسبت به فعالسازی نرم‌افزار اقدام کنید. اگر در مدت زمان مشخص شده در نرم‌افزار پیامک حاوی کد فعالسازی را دریافت نکردید، می‌توانید روی گزینه ارسال مجدد کد، کلیک کنید تا کد فعالسازی دوباره برای شما ارسال شود.

به اپلیکیشن زمرد تجارت خوش آمدید.

پس از انجام موفق مراحل فوق صفحه اصلی زمرد تجارت نمایش داده می‌شود.

خانهاین بخش حاوی خدماتی است که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید.
پیام‌ها: در این بخش پیام‌ها و اعلانات مربوط به خدماتی که در سامانه زمرد دریافت کرده‌اید نمایش می‌دهد.
پروفایلدر قسمت پروفایل تب‌های اطلاعات کاربری، کارت‌های من، شماره‌های من و… وجود دارد.

خدمات زمرد تجارت

احراز هویت غیرحضوری

افتتاح حساب غیرحضوری

دریافت غیرحضوری رمز همراه بانک تجارت

امضای دیجیتال

توثیق سهام عدالت و دریافت تسهیلات

دریافت غیرحضوری کارت بانکی

موجودی کارت

انتقال وجه کارت به کارت

خرید شارژ

پرداخت قبوض

بسته های اینترنتی

عوارض آزادراه

نیکوکاری

دانلود اپلیکیشن زمرد

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    من اپلیکیشن زمرد را نصب کردم و همه مراحل را انجام دادم اما برای افتتاح حساب با پیام شما به این صفحه دسترسی ندارید و دسترسی شما به این صفحه غیر مجاز است مواجه میشوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.