انتصاب سرپرست شرکت پرداخت الکترونیک سداد

هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد، سرپرست مدیرعاملی این شرکت را منصوب کرد.

«سیدسعید رضاپور محمدی» رئیس هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد، طی حکمی از سوی هیات مدیره پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی این شرکت منصوب شد.

در این نشست هیات مدیره که پس از جدایی «محسن علیپور» از شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد، بعد از معرفی سرپرست جدید شرکت، از زحمات مدیرعامل سابق نیز قدردانی به‌عمل آمد.

«سیدسعید رضاپور محمدی» پیش از این عهده‌دار مسئولیت‌هایی نظیر ریاست و عضویت در هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد، عضویت در هیات مدیره شرکت یکتاققنوس پارس، معاونت اقتصادی و مالی شرکت‌های پارس تکنولوژی سداد و داده‌ورزی سداد بوده است. وی همچنین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته حسابداری و مدیریت است.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1393 از سوی بانک ملی ایران، مأموریت یافت تا با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راهکارهای خلاق به ارائه محصولات و خدمات نوین در زمینه پرداخت الکترونیکی بپردازد.

این شرکت در مدت زمانی کوتاه توانست به دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع) دست یابد و در حال حاضر با ارائه محصولات و خدمات پرداختی همچون کارتخوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، اپلیکیشن پرداخت (ایوا و پالس) و کد دستوری (#737*) در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی پی اس پی (PSP) در ایران مشغول به خدمت است.

منبع پرداخت الکترونیک سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.