همزمان با انتشار نسخه جدید، لوگوی تازه پادرو رونمایی شد

پلتفرم «پادرو» که در حوزه لجستیک «سرزمین هوشمند پاد» فعالیت می‌کند، به‌ تازگی هویت بصری جدیدی به خود بخشیده و همزمان با انتشار نسخه جدید، از لوگوی پویای خود رونمایی کرده است.

پادرو به‌ عنوان برندی پویا شناخته می‌شود و در مقابل تعییرات، سریع و جسورانه عمل می‌کند؛ به همین ترتیب، اهالی پادرو لازم دانستند تا لوگوی این پلتفرم را به فرمی داینامیک تبدیل کنند.

در همین راستا، از این پس پادرو به‌جای یک لوگوی ثابت، از یک لوگوسیستم با استانداردهای مشخص اما پویا استفاده می‌کند.

به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی پادرو، فرم به‌ کار رفته در این لوگوسیستم، نماد پویایی و توانایی تطبیق پادرو با تغییرات بازار تجارت اجتماعی است. همچنین عناصر موجود در این لوگو، نشان‌دهنده توانایی ادغام سامانه‌های گوناگون برای توسعه کسب‌وکار و سرعت و سهولت فرایندهای پلتفرم هستند.

به اعتقاد اهالی پادرو، حتی یک تغییر ساده می‌تواند نتایج بزرگی به همراه داشته باشد و با این رویکرد، پادرو قصد دارد تحولی در حوزه تجارت اجتماعی ایران ایجاد کند.

گفتنی است مدتی پیش وب اپلیکیشن تجارت اجتماعی پادرو راه‌اندازی شد و از طرق آدرس  https://podro.store در دسترس قرار گرفت.

پادرو پلتفرمی هوشمند برای ارائه خدمات به کسب‌وکارهای کوچک، متوسط، و بزرگ در حوزه‌های پرداخت، ارسال بسته‌ها، مدیریت سفارش‌ها، و ارتباط با مشتریان است. یکی از اهداف اصلی پادرو، تسهیل تجارت اجتماعی (social commerce) و تأمین خدمات مورد نیاز فروشندگان شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ، و دیگر زیرساخت‌های فروش برخط برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.

این پلتفرم در هلدینگ فناپ و بر بستر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته است و به‌عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت مدیریت خدمات حمل‌ونقل و لجستیک فناورانه در کشور فعالیت می‌کند.

مشتریان پادرو با توجه به نیازها و توانمندی‌های فنی خود می‌توانند از طریق API (رابط برنامه‌نویسی کاربردی) یا نسخه‌های گوشی‌های همراه و رایانه‌ای پادرو از توانایی‌های این پلتفرم استفاده کنند.

سرزمین هوشمند پاد، طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می­دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه یا کد QR را اسکن کنید.

 

پادرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.