ارکستریشن پرداخت محلی آینده تجارت الکترونیک بین المللی  

کار با چندین شرکت پرداخت محلی برای یک بازیگر بین‌المللی، آینده تجارت الکترونیک است.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ همه گیری کرونا سفر مشتریان آنلاین را به طور غیرقابل برگشتی تغییر داده است، به طوری که مشتریان بیشتری نسبت به قبل خرید آنلاین می‌کنند و ترافیک وب جهانی 27 درصد در سال افزایش یافته است. در نتیجه، پذیرندگان فرصت بی‌سابقه‌ای برای کسب و کار بین‌المللی، ایجاد روابط و ارائه خدمات به مشتریان در مناطق مختلف به دست آورده‌اند. با این حال، انجام این کار می‌تواند بر سیستم‌های پرداخت قدیمی که برای استفاده داخلی طراحی شده‌اند، شُک وارد کند یا منجر به هزینه‌های تصاعدی شود که توسط ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت بین‌المللی درخواست می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، پذیرندگان چگونه می توانند در سطح بین المللی با یک اکوسیستم پرداخت انعطاف پذیر مطابقت داشته باشند؟ در کمال تعجب، پاسخ در حرکت به سمت یک پرداخت محلی است!

رویکرد تاریخی به پرداخت‌های بین‌المللی

برندهایی که به دنبال انجام تراکنش در کشورهای مختلف هستند این امکان را دارند که برای تمام نیازهای خود با یک PSP بین المللی کار کنند. این امر می‌تواند به کاهش زمان و تلاش مورد نیاز برای مدیریت یک اکوسیستم پرداخت پیچیده کمک کند، اما احتمالاً هزینه‌های بالایی را در قالب نرخ‌های تراکنش ایجاد می‌کند و امکان پشتیبانی را در صورت عدم موفقیت در پرداخت‌ها فراهم نمی‌کند. کار با یک PSP واحد همچنین روش‌های پرداخت و ارزهایی را که پذیرنده می‌تواند ارائه دهد محدود می‌کند و باعث ایجاد اصطکاک برای مشتری نهایی می‌شود.

از طرف دیگر، پذیرندگان می توانند اکوسیستم پرداخت خود را – متشکل از PSP های مختلف – در داخل ایجاد کنند، آمار نشان می‌دهد که بیش از نیمی (57٪) از پذیرندگان در حال حاضر با بیش از یک شرکت پرداخت کار می کنند. انجام این کار به پذیرنده این امکان را می دهد که با چندین PSP در کشور انتخابی خود روابط متعددی ایجاد کند و تا حدی از آنها در برابر خطا در تراکنش پرداخت محافظت کند و هزینه‌های تراکنش را نیز کاهش دهد. با این حال، توسعه و حفظ یک اکوسیستم پرداخت بین‌المللی پیچیده در داخل، بسیار زمان‌بر است و می‌تواند باعث تأخیر شدید برای پذیرندگان چابک شود که به دنبال حرکت به بازارهای جدید هستند.

پرداخت بین المللی

مزایای سیستم پرداخت محلی برای مشتری نهایی

کار با چندین شرکت پرداخت محلی برای یک بازیگر بین‌المللی، آینده تجارت الکترونیک است، نه فقط برای محافظت از سود خود، بلکه برای ارائه یک تجربه پرداخت بدون اصطکاک برای مشتریان. به عنوان یک قاعده، مشتریان می‌خواهند با استفاده از روشی آشنا با ارز محلی خود پرداخت کنند، که این روش‌ها اغلب بر اساس کشور به کشور تغییر می‌کنند. مشارکت با شرکت‌های پرداخت محلی به شرکت‌های بین‌المللی اجازه می‌دهد تا به اکوسیستم محلی متصل شوند و نه تنها ارزها و روش‌های پرداخت ترجیحی مشتریان را ارائه دهند، بلکه از تجربه شرکای داخلی برای کمک به افزایش سفر پرداخت مشتریان خود نیز استفاده می‌کنند.

ارکستریشن پرداخت؛ راهی برای مشارکت‌های محلی

پلتفرم‌های ارکستریشن ( تنظیم‌گر) پرداخت نیز به پذیرندگان اجازه می‌دهند تا در عین سادگی، بر نیازهای پیچیده پرداخت مسلط شوند. با ادغام مستقیم شرکت‌های پرداخت محلی، پلتفرم‌های ارکستریشن پرداخت، پذیرندگان را قادر می‌سازند تا به سرعت و  با کارآمدی اکوسیستم‌های پرداخت پیچیده را در کسری از زمان و هزینه ادغام و مستقیم در بازارهای جدید عرضه کنند. سپس این پلتفرم می‌تواند هر تراکنش را به صورت سراسری انجام دهد و در نتیجه سفر پرداخت روان‌تر و بدون اصطکاک را به همراه داشته باشد.

در عمل، این به این معنی است که به مشتریان اجازه می‌دهید تا بدون توجه به موقعیت مکانی، هر طور که می‌خواهند، با واحد پولی که انتخاب می‌کنند، پرداخت کنند. برای پذیرندگان، ارکستریشن پرداخت می‌تواند فرآیندهای پشتیبان را ساده‌سازی کند، هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهد، و از آنها در برابر پرداخت‌های ناموفق و همچنین تجربیات منفی مشتری محافظت کند. علاوه بر این، دسترسی به چندین شرکت پرداخت به این معنی است که هر خطا در تراکنش مجدداً به شرکت پرداخت بعدی هدایت می‌شود و در نهایت تراکنش‌های ناموفق و رها شدن سبد خریدی که احتمالاً به دنبال دارد کاهش می‌یابد.

فرصت بین المللی، استراتژی محلی

فرصت برای پذیرندگان در مقیاس بین‌المللی هرگز بیشتر از این نبوده است، اما اگر آنها می‌خواهند روابط طولانی‌مدت با مصرف‌کنندگان در بازارهای جدید ایجاد کنند، باید تجربه پرداخت خود را در اولویت قرار دهند. از طریق ارکستریشن پرداخت، پذیرندگان می‌توانند به سرعت با چندین شرکت پرداخت محلی ادغام شوند تا به مشتریان اجازه دهند هر طور که می‌خواهند پرداخت کنند، در حالی که به طور همزمان عملیات پشتیبان خود را برای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان نیز ساده‌تر می‌کنند. بنابراین تنها با پذیرش یک استراتژی محلی قوی، پذیرندگان قادر خواهند بود یک تجربه پرداخت جهانی واقعاً یکپارچه ارائه دهند.

 

منبع paymentsjournal
1 نظر
  1. محمدرضاجرفی می گوید

    کاربسیارپسندی است وازلحاظاطمینان هم قابلیت بالایی دارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.