شش ماه معافیت کارمزد با عضویت در فروشگاه آنلاین شاپ مارکت

مراسم تجلیل از ۱۰۰رستوران برتر، روز چهارشنبه ۱۲ آبان با اسپانسری شاپ برگزار می‌شود.

شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ) به عنوان یک پلتفرم پرداخت و تجارت الکترونیک بوده که طیف وسیعی از خدمات نرم افزاری مدیریت فروشگاهی را در بر می‌گیرد این شرکت امسال یکی از اسپانسرهای آئین تجلیل از  ۱۰۰رستوران برتر است.

مراسم تجلیل از ۱۰۰رستوران برتر، روز چهارشنبه ۱۲ آبان از ساعت ۱6 تا ۲۲ در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور ۱۰۰ رستوران برتر و شرکت‌های اسپانسر برگزار می‌شود.

گفتنی است شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ) با دو راهکار صندوق فروشگاهی هوشمند شاپ و شاپ مارکت، در این رویداد حضور دارد.

صندوق فروشگاهی هوشمند شاپ بیز علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد، کاربری آسان و سیستم هوشمند، تلفیقی از نرم افزار و صندوق فروشگاهی هوشمند، فیش پرینتر و کارتخوان بانکی را با رویکرد یکپارچگی عرضه کرده است. این راهکار ضمن پشتیبانی از همه اصناف، نقطه فروش را تبدیل به نقطه ارائه خدمت می‌کند و با روش پرداخت از طریق چهره، سهولت پرداخت را برای پذیرنده و مشتری به ارمغان می‌آورد.

همچنین از مزیت‌های شاپ مارکت بعنوان پلتفرم  فروش آنلاین می‌توان به تنوع فروشگاه‌ها و رستوران‌ها در این راهکار اشاره کرد که اصناف مختلفی از جمله رستوران، کافه، سوپرمارکت، طباخی، میوه‌فروشی و پروتئینی را در بر می‌گیرد.

شاپ در عرصه راهکار شاپ بیز  خود تابه‌حال توانسته با ۳۱۰ فروشگاه همکاری کند که ۱۷۰ از این کسب وکارها شامل رستوران‌ها و کافه‌ها می‌شود. از مزیت‌های  شاپ مارکت می‌توان به لجستیک اختصاصی،  کال سنتر و دریافت کارمزد کمتر نسبت به رقبا اشاره کرد.

شرکت شاپ در این همایش پیشنهاد ویژه‌ای را برای صد رستوران برتر حاضر در نمایشگاه در نظر گرفته ‌است و این صد رستوران در صورت عضو شدن در شاپ مارکت تا پایان آبان‌ماه، به مدت شش ماه از پرداخت کارمزد معاف خواهند بود.

شاپ این پیشنهاد را جهت تشویق فروشگاه‌ها و رستوران‌هایی که در این همایش شرکت می‌کند در نظر گرفته‌ است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.