بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست ‎‌جمهوری از سایت تولید شرکت توسن‌ تکنو

چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری و هیئت همراه از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

این بازدید با حضور علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین، مصطفی مافی رئیس پارک علم و فناوری قزوین و امید شاهرخی معاون توسعه محصول سخت‌افزار و امیر افشانی معاون توسعه محصول نرم‌افزار شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید، مهمانان ضمن حضور در بخش فنی مهندسی از نزدیک با محصولات در دست طراحی توسط متخصصان این بخش آشنا شدند. در ادامه، بازدید از بخش تعمیرات پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند، بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید و آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک هوشمند و ماشین‌های بانکی صورت پذیرفت.

توسن تکنو1

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری و هیئت همراه در ادامه با ورود به خط پیش‌مونتاژ و سپس خط اصلی تولید کارتخوان‌‌های پرداخت الکترونیک هوشمند و ماشین‌های بانکی توسن‌تکنو، از نزدیک با روند تولید محصولات در این سایت آشنا شدند. همچنین در انتهای این بازدید، راهکار پرداخت از طریق تشخیص چهره شرکت شاپ روی صندوق فروشگاهی TECHNO E800 و همین‌طور راهکار پرداخت الکترونیک بهای سوخت که با استفاده از پایانه پرداخت الکترونیک سلف‌سرویس TECHNO IM30 تولیدی در این سایت پیاده‌سازی شده است، برای مهمانان ارائه شد.

این بازدید در حالی صورت گرفت که بیش از ۳ سال از راه‌اندازی سایت تولید شرکت توسن‌تکنو گذشته است و هم‌اکنون عمق تولید داخلی ماشین‌های بانکی به ۵۸ درصد و عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند نیز به ۵۳ درصد رسیده است. برای راه‌اندازی این سایت تولید، بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده و سرمایه در گردش این پروژه نیز بالغ بر ۲۵ میلیون دلار معادل ۶۶۰۰ میلیارد ریال می‌باشد. ظرفیت تولید سالانه خطوط افتتاح‌شده، بیش از ۴۲۴ هزار دستگاه انواع پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند اندرویدی ثابت، سیار و صندوق فروشگاهی هوشمند ابری است و در حال حاضر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۵۰۰ نفر در فرآیند تولید محصولات این سایت نقش ایفا می‎‌کنند.

توسن تکنو

منبع توسن تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.