خداحافظی با شعبه بانک سامان از طریق خدمات اپلیکیشن موبایلت

اگر مشتری بانک سامان هستید حتماً  نام " اپلیکیشن موبایلیت" به گوشتان خورده است یا از خدمات اپلیکیشن موبایلت بهره‌مند شده‌اید. نام موبایلت تلفیقی از دو واژه mobille و  wallet است که در قالب mobillet درآمده است و  در زبان انگلیسی به‌معنای کیف پول و در فارسی به معنای «موبایل تو»است.

اپلیکیشن موبایلت بانک سامان برای استفاده عموم مردم عرضه‌شده است. در این اپلیکیشن کاربران سامانی بدون نیاز به حضور در شعبه و  بصورت غیرحضوری ضمن استفاده از خدمات نوین بانک‌داری همراه می‌توانند بسیاری از نیازمندی‌های پرداختی خود را نیز برطرف نمایند. ما در این مطلب خدمات اپلیکیشن موبایلت را بررسی می‌کنیم:

فعال‌سازی غیرحضوری موبایلت

برای فعال‌سازی موبایلت نیازی به حضور در شعبه بانک نیست. برای فعال‌سازی غیرحضوری موبایلت  در هر ساعت و هر مکانی می توانید اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید و بعد از دکمه فعال سازی در صفحه ورود به موبایلت استفاده کنید. برای این کار نیاز به کد ملی خود به همراه  شماره کارت بانک سامانی، رمز دوم اینترنتی و CVV2 آن کارت دارید.

بیمه موبایل

بیمه موبایل دقیقا مثل سایر بیمه های رایجی است که امروزه افراد زیادی از آن ها استفاده می‌کنند. با بیمه موبایل خود می‌توانید از بیمه گذارا در قبال هرگونه خرابی، شکستگی یا حتی دزدیده شدن گوشی غرامت دریافت کنید و در حال حاضر امکان بیمه کردن گوشی در اپلکیشن موبایلت در صفحه اول اپلیکیشن وجود دارد.

تنخواه کارت

موبایلت برای افراد و شرکت هایی که روزانه درگیر عملیات تنخواه داری هستند، راهکاری جامع فراهم کرده ، سیستمی آنلاین و یکپارچه تحت مدیریت شما که مشکلات جاری تان در زمینه تنخواه داری را رفع کرده و به شما این امکان را می دهد تا براحتی مبالغ مورد نظرتان را به تنخواه داران تخصیص داده و بر فرایند تنخواه داری تان نظارت کنید.

خرید بسته اینترنت

در صفحه اول موبایلت خدمات متنوعی مثل خرید بسته اینترنت همراه اول، رایتل، سامانتل و ایرانسل در دسترس شماست.

پرداخت قبوض

پرداخت قبوض آب و فاضلاب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه، شهرداری و … از خدمات دیگر موبایلت است.

شارژ

شارژ همراه اول، رایتل، سامانتل و ایرانسل خود را از طریق موبایلیت می‌توانید خرید کنید.

دریافت غیرحضوری کارت هدیه

از طریق موبایلت شما می توانید بصورت غیرحضوری و بدون نیاز به حضور در شعبه، کارت هدیه در مبالغ یک میلیون، دو میلیون، سه میلیون، پنج میلیون، ده میلیون و بیست میلیون ریالی تهیه کنید. برای این کار باید ابتدا مبلغ و کارت طرح کارت هدیه خود را انتخاب کنید، اطلاعات آدرس خود را کامل کنید و با انتخاب زمان دریافت و پرداخت هزینه کارت هدیه، آن را در محل مورد نظر دریافت کنید.

عوارض شهرداری

پرداحت عوارض شهرداری، از طریق بارکد خوان یا شناسه قبض و پرداخت از خدمات دیگر موبایلت است

خدمات کارتخوان

شما می توانید در صورت دارا بودن شرایط و تکمیل مدارک و پر کردن فرم‌ها، در قسمت خدمتت کارتخوان، درخواست کارتخوان بدهید .

مدیریت چک

ثبت، انتقال، تایید و رد، استعلام چک‌های صیادی در این قسمت انجام می شود. همچنین برای مدیریت دسته چک ها و صدور مجدد دسته چک و پیگیری آن می توانید از این قسمت استفاده کنید.

خدمات اپلیکیشن موبایلت

پرداخت های من

در قسمت های پرداخت‌های من، سوابق پرداختی قبوض خدماتی، شارژ سیم کارت و بسته اینترنت قابل بررسی است.

انتقال وجه

در قسمت انتقال وجه، کاربران می توانند به کارت و به سپرده انتقال وجه انجام دهند. همچنین انتقال وجه پایا و ساتنا و با شناسه واریز هم امکان پذیر است.

داشبور

در تب داشبورد موبایلت، نقل و انتقال مبالغ به تفکیک واریز و برداشت و با جزئیات کامل قابل مشاهده است. صفحه داشبورد شما را به طرز ویژه‌ای در جریان امر قرار می‌دهد!

از ابطال و صدور مجدد کارت تا رمز اول و دوم

برای مشاهده تراکنش‌های مربوط به کارت یا سپرده مورد نظر خود می‌توانید وارد تب کارت و سپرده شده و با زدن روی کارت یا سپرده مورد نظر، همه تراکنش های مربوط به آن را مشاهده کنید.

خدمات اپلیکیشن موبایلت

همچنین شما با تب سه نقطه کنار کارت در این قسمت می توانید شماره کارت خود را به اشتراک بگذارید، محاسبه شماره شبا انجام دهید، سپرده های متصل به کارت خود را بررسی کنید. به دلیل مفقودی، سرقت ، خرابی کارت و سایر موارد درخواست صدور مجدد کارت بانکی دهید. فراموشی دریافت رمز اول کارت، تغییر رمز دوم کارت، ابطال کارت از دیگر خدمات این بخش است.

رمز

از افتتاح سپرده تا آدرس شعب بانک سامان و مرکز پشتیبانی

در گزینه سایر، امکان دسترسی به حساب کاربری و تغییر شماره تلفن همراه وجود دارد.

قسمت مدیریت تسهیلات، سپرده‌های منتخب،  افتتاح سپرده، پایانه‌های فروشگاهی، محاسبه شبا، تنظیمات امنیتی، فعال سازی پیامک تراکنش، شعب بانک سامان، مرکز پشتیبانی از دیگر خدمات این قسمت است.

تسهیلات بانکی: از بخش تسهیلات بانکی میتونید جزئیات تسهیلات شامل: مبلغ کل ، باقیمانده ، پرداخت شده و کلیه جزئیات اقساط و زمان سر رسید آن را مشاهده کنید.

افتتاح سپرده: این امکان در حال حاضر برای مشتریان سامانی وجود دارد و میتوانید با مراجعه به تب سایر گزینه افتتاح سپرده را انتخاب کرده و به صورت غیرحضوری اقدام به افتتاح سپرده مورد نظر خود نمایید.

 پایانه فروشگاهی: می‌توانید با ورود به تب سایر و انتخاب بخش پایانه های فروشگاهی ، دستگاه کارتخوان مورد نظر را انتخاب و جزئیات تراکنش های روزانه خود را ، به تفکیک وضعیت تسویه آنان مشاهده کنید.

محاسبه شبا : برای بدست‌آوردن شماره شبا تنها کافی است وارد موبایلت شده و در منوی سایر روی محاسبه شبا اشاره کنید. در آنجا ضمن رویت شماره شبا به تفکیک هر سپرده، می‌توانید آن را کپی کنید.

فعالسازی پیامک‌های اطلاع رسانی : برای فعالسازی پیامک‌های اطلاع رسانی خود می‌‍توانید وارد تب سایر شده و بخش فعالسازی پیامک تراکنش را انتخاب کنید.

شعب بانک سامان:  در بخش سایر، شعب بانک سامان، روی نقشه نمایش داده می‌شوند.

پشتیبانی: اپلیکیشن موبایلت دارای قسمت مرکز پشتیبانی است که از طریق آن می توان با این مرکز تماس گرفت و مشکلات احتمالی را مطرح کرد. همچنین قسمت سوالات متدوال در آن وجود دارد که به پرسش های متداول به طور کامل پاسخ داده شده است و در قسمت پیشنهادات و انتقادات نیز کاربران می توانند نظرات خود را ثبت نمایند. امکان گفتگوی آنلاین با کارشناسان فنی هم وجود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.