پرداخت قبوض از طریق کیف پول اپلیکیشن شاپ

شرکت تراکنش همراه ایمن(شاپ) سعی دارد طیف وسیعی از خدمات نوین در زمینه پرداخت، تجارت الکترونیک و خدمات نرم‌افزاری و مدیریت فروشگاهی را به مشتریان خود ارائه دهد.

محصولاتی که شاپ تا کنون معرفی کرده است شامل شاپ بیز، اپلیکیشن شاپ، شاپ مارکت، پرداخت یاری و زیرساخت سخت افزاری مدیریت یکپارچه کسب و کار، می‌شوند. یکی از پلتفرم‌های جدیدی که در جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک فعالیت می‌کند، اپلیکیشن شاپ است که توسط شرکت تراکنش همراه ایمن راه‌اندازی شده است. در واقع کاربران اپلیکیشن شاپ امکان استفاده از انواع سرویس‌های پرداختی نظیر پرداخت عوارض آزادراهی، استعلام و پرداخت قبض، شارژ سیمکارت، قبض موبایل، کارت به کارت، خرید بلیط برج میلاد و… را دارند.

یکی از امکانات مهمی که در اپلیکیشن‌ شاپ و اپلیکیشن‌های نظیر آن وجود دارد، کیف پول دیجیتال است. استفاده از کیف پول این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که پرداخت سریع‌تر، آسان‌تر و ایمن‌تری داشته باشند چرا که با استفاده از کیف پول، دیگری نیازی به ثبت اطلاعات کارت بانکی نبوده و در نتیجه امنیت و سرعت تراکنش افزایش می‌یابد.

امکان استفاده از کیف پول برای انجام بسیاری از خدمات پرداختی، در اپلیکیشن شاپ وجود دارد. پرداخت قبوض خطوط همراه اول از جمله خدماتی است که کاربران می‌توانند در کمترین زمان و به سادگی با استفاده از کیف پول، از آن بهره‌مند شوند. به علاوه از مزایای مهم کیف پول شاپ در این مورد می‌توان به پرداخت آنی اشاره کرد. به عبارت دیگر، در صورت یک طرفه شدن خط تلفن کاربر، بلافاصله و بدون معطلی، پس از پرداخت، بدهی کامل تسویه شده و وضعیت خط به حالت عادی و دوطرفه بازمی‌گردد. همچنین امکان پرداخت قبوض آب، قبوض برق و تلفن ثابت تنها با وارد کردن شناسه قبض یا از طریق اسکن بارکد قبض بدون نیاز به وارد کردن شناسه، از طریق کیف پول اپلیکیشن شاپ، برای کاربران فراهم است. همانطور که اشاره شد، شاپ مارکت از دیگر محصولات شاپ است که کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول، خرید کنند. به علاوه امکان خرید انواع بلیت مترو تکسفره و شارژ بلیت مترو و بی آر تی، خرید بلیت بازدید از برج میلاد تهران، خرید شارژ، بسته اینترنت و خدمات مرتبط با خودرو نیز از طریق کیف پول شاپ فراهم است.

تیم خبره‌ تولید نرم‌افزار شاپ همچنین در تلاش است تا با توسعه و به روزرسانی هر چه بیشتر در زمینه ارائه خدمات، تجربه پرداختی آسان‌تر و سریع‌تر را برای کاربران شاپ به ارمغان آورد. در این راستا امکان پرداخت با تشخیص چهره از طریق کیف پول توسط تیم تولید نرم‌افزار شاپ برای کاربران عملیاتی شده و فراهم است و بزودی در پذیرنده‌های شاپ بیز و برای پذیرندگان شاپ بیز نیز اعمال خواهد شد. از جمله مزایای پرداخت با چهره نیز می‌توان به سرعت بیشتر، آسان‌تر بودن و امنیت هر چه بیشتر آن نسبت به سایر روش‌های پرداخت، اشاره کرد. به علاوه در این روش دیگر نیاز به وارد کردن دوباره‌ی اطلاعات کارت بانکی نبوده و به همین دلیل سرعت انجام پرداخت با این روش، به کمتر از یک دقیقه و حتی سی ثانیه، کاهش می‌یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.