فعالان حوزه دیجیتال را بازداشت نکنید، حمایت پیشکش

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: بدون در نظر گرفتن حقوق بدیهی فعالان دیجیتال را دستگیر و بازداشت نکنید، حمایت از فعالان این حوزه پیشکش.

حسین سلاح ورزی در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در بخش خصوصی که از هشتم تا یازدهم آذرماه در کیش برگزار می‌شود اظهار داشت: در دوره بحث اقتصاد دیجیتال و شرکت‌های استارتاپی، در ابتدا باید بگویم بدون در نظر گرفتن حقوق بدیهی فعالان دیجیتال را دستگیر و بازداشت نکنید، حمایت از فعالان این حوزه پیشکش.

وی ادامه داد: البته خوشبختانه پیرو درخواست فعالان این حوزه قوه قضاییه نسبت به پرونده اخیر ورود کرده و قرار بر این است که حکم صادر شده فعلا متوقف شود .

وی با اشاره به برگزاری این همایش گفت: معتقدم همایش کیش اینوکس اهمیتی مضاعفی پیدا کرده است. امسال و سال گذشته در شرایطی قرار داشتیم که نرخ استهلاک از سرمایه گذاری پیشی گرفت و در نتیجه نرخ تشکیل سرمایه منفی بود، به همین در تله حرکت منفی رشد اقتصادی قرار گرفته‌ایم حال اینکه از اهداف اصلی این همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری است که در صورت اجرای درست آن می‌تواند به رشد اقتصادی کمک کند.

نایب رییس اتاق بازرگانی ادامه داد: از سوی دیگر این همایش  با شروع فعالیت دولت سیزدهم آغاز به کار کرد و ما در هفته گذشته شاهد آن بودیم دولت مانیفستی از سیاست‌های اقتصادی خود یعنی همان نقشه راه و رونق تولید غیر تورمی را اعلام کرد.

سلاح ورزی افزود: بانک و بورس در این نقشه راه به عنوان تامین مالی غیر تورمی در این نقشه راه در نظر گرفته شدند.

وی تاکید کرد: امروز صاحب حضور ایران در دور جدید مذاکرات هستیم و امیدواریم این مذاکرات منجر به رفع تحریم ها و بازگشت ایران به زنجیره ارزش اقتصاد بین الملل شود.

منبع ایلنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.