هجدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت برگزار شد

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت در حال برگزاری است. این رویداد از 8 تا 10 آذر در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

انجمن علوم مدیریت ایران و دانشگاه علامه طباطبایی هر ساله این کنفرانس را برگزار می‌کنند و امسال هجدهمین دوره آن در حال برگزاری است. این انجمن هدف از برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت را ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی، تبادل ایده‌ها، و برقراری ارتباطات مؤثر علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف علوم مدیریت اعلام کرده است.

سه‌شنبه 9 آذر، دکتر شهاب جوانمردی با حضور در این مراسم در سالن همایش‌های دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی به‌‌عنوان سخنران ویژه کمیته منابع انسانی و رفتار سازمانی درباره سرمایه‌های انسانی در سازمان‌های نمایی صحبت کرد.

گفتنی است مدیر عامل مجموعه فناپ در کنفرانس بین‌المللی مدیریت، پیرامون دنیای نمایی عصر دیجیتال، چیستی سازمان نمایی، چگونگی منابع انسانی نمایی در سازمان نمایی در ایران و جهان و اثرات متقابل این دو بر هم و در پایان  اثرات خواسته و ناخواسته سازمان نمایی در حذف طبقه متوسط و حفظ و باقیماندن طبقه الیت و طبقه پشتیبان و اثرات به‌تبع مخرب آن در شکاف‌های درآمدی و توزیع فقر و ثروت در جامعه صحبت کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.