مدیرعامل بانک تجارت: مشتری باید ایران کیش و بانک را یکسان ببیند

هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت با حضور در شرکت کارت اعتباری ایران کیش در جریان آخرین محصولات و پروژه های این شرکت و تعاملات بانک و ایران کیش قرار گرفت.

اخلاقی در این جلسه با تاکید براینکه آنچه برای بانک بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد ارائه محصولی است که مشتری ما را راضی نگه دارد گفت: قطعا محصولاتی که از سوی ایران کیش ارائه می شود، باید کاربر محور بوده و در راستای این رضایت شکل بگیرد و البته هدف آن تحقق برنامه های بلند مدت است.

وی افزود: برای بانک تجارت در همه شاخص ها سهم بازار و کیفی شدن محصولات و ارائه محصولات جدید از سوی ایران کیش بسیار اهمیت دارد که امیدواریم ایران کیش تمام این موارد را در نظر داشته باشد.

اخلاقی با بیان اینکه نقش خدمات الکترونیک در تسهیل و افزایش امنیت مبادلات بانکی مشتریان غیر قابل انکار است افزود: حرکت دراین مسیر طی مدت گذشته مثبت بوده و می تواند شتاب بیشتری بگیرد.

وی بر ضرورت تعاملات بهتر و مثبت تر ایران کیش و بانک تجارت تاکید کرد و افزود: بی تردید با بهبود ارتباطات بانک تجارت و ایران کیش اهداف نیز با سرعت بیشتری تحقق میابند. سهم بازار بهتری دراین راستا خواهیم داشت و هر یک از محصولات ایران کیش در کنار بانک تجارت ویژگی ها و امتیازهای خود را خواهند داشت.

او با بیان اینکه در مدت گذشته بررسی کرده است که مدیرعامل ایران کیش تلاش داشته تا ارتباط خوبی با بانک تجارت برقرار کند و با پیگیری و مسئولیت پذیری اهداف را دراین امور محقق نماید اظهار کرد: ایران کیش باید تبدیل به جنسی از بانک تجارت شود به این معنا که وقتی مشتری نام ایران کیش را می شنود در واقع نام بانک تجارت را در پشت آن ببیند. ایران کیش هسته مرکزی فعالیت های خود را تعیین کرده است.

مدیرعامل بانک تجارت مشتری باید ایران کیش و بانک را یکسان ببیند

پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش نیز دراین نشست با بیان اینکه ایران کیش با پشتیبانی 24 ساعته همواره در راستای برطرف کردن خواست های بانک تجارت گام برداشته است به برخی از محصولات از جمله اپلیکیشن زمرد، کیف پول اعتباری و جایگاه سوخت و برنامه ها ی دراین حوزه پرداخت.

منبع بانک تجارت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.