تلاش ویزا برای پیشروی عمیق‌تر در صنعت کریپتو

ویزا با راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ای، سرمایه‌گذاری‌های خود را در حوزه ارزهای دیجیتال دو برابر می‌کند تا به مشتریان خود در دنیای ارزهای دیجیتال کمک کند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ این شرکت اعلام کرده که در حوزه کریپتوکارنسی، به موسسات مالی، خرده‌فروشان و سایر شرکت‌ها در مورد همه چیز، از ارائه ویژگی‌های کریپتوکارنسی گرفته تا توکن‌های غیرقابل معاوضه، مشاوره ارائه می‌دهد.

ویزا، در همین رابطه بانک آمریکایی UMB را به عنوان مشتری خود معرفی کرد که در حال حاضر از خدمات مشاوره رمزنگاری استفاده می‌کند.

این اقدام نشان‌دهنده آخرین تلاش ویزا برای پیشروی عمیق‌تر در صنعت کریپتو است. به گفته نیکولا پلکاس، سرپرست ارزهای دیجیتال اروپایی ویزا، از اول اکتبر 2020 تا 30 سپتامبر 2021، این شرکت 3.5 میلیارد دلار تراکنش‌های ارز دیجیتال را از طریق طرح‌های کارت متصل به کریپتوکارنسی پردازش کرده است.

او در این باره گفت: «برخی از این صرافی‌های پیشرو، میلیون‌ها یا در برخی موارد ده‌ها میلیون کاربر دارند.

این شرکت همچنین در حال توسعه محصولاتی است که به استیبل کوین‌ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی مرتبط هستند.

ویزا امیدوار است که مشاوره رمزنگاری آن شرکت بتواند به پذیرش بیشتر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کمک کند. این غول کارت اعتباری مانند مسترکارت، ارزهای دیجیتال را به عنوان یک فرصت کلیدی رشد می‌بیند، زیرا به حوزه هایی فراتر از پرداخت‌های کارتی گسترش یافته است.

این شبکه‌های پرداخت در سال‌های اخیر با افزایش رقابت ناشی از هجوم نوآوری‌های مالی جدید مواجه شده‌اند و روندهای نوظهوری مانند بانکداری باز و قابلیت‌های پرداخت فین‌تکی، مدل کسب و کار آنها را تهدید می‌کند.

مطالعه‌ای که اخیراً توسط Visa منتشر شده است نشان می‌دهد که هم اکنون 94 درصد از مردم تا حدودی از کریپتوکارنسی آگاهی دارند، در حالی که نزدیک به یک سوم از آنها به عنوان سرمایه‌گذاری یا وسیله مبادله  از کریپتوکارنسی استفاده کرده‌اند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.