سرویس سبد گردانی خُرد اپلیکیشن آپ با حداقل سرمایه

هفته گذشته خبر همکاری مشترک آسان پرداخت و سبدگردان آرمان اقتصاد با هدف جذب سرمایه های خرد در بازار سرمایه و مدیریت مناسب پرتفوی سرمایه‌گذاران، منتشر شد.

در همین رابطه ما در عصربانک با الهام موسوی نسب، مدیر محصول سرویس‌های سرمایه گذاری آپ،  درباره اولین پروژه سبدگردانی با حداقل سرمایه به گفت‌وگو نشستیم:

موسوی، در ابتدا در خصوص جزئیات همکاری با سبدگردان آرمان اقتصاد گفت:« نهاد مالی این محصول مشترک، آرمان اقتصاد و پلتفرم آن آسان پرداخت است.»

او ادامه داد: «این سرویس در گذشته  توسط سبدگردان‌ها به صورت حضوری یا به صورت نمایندگی ارائه می‌شد و در دسترس کاربر آنلاین قرار نمی گرفت، اما با توجه به جامعه ای که اپلیکشن آپ را می شناسند (35 میلیون نصب و 15 میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه) این خدمت به آنها ارائه می شود.»

حداقل رقم سرمایه‌گذاری

یکی از مزیت‌های این سبدگردانی در مبلغ خُرد آن است که می توان با حداقل سرمایه یعنی 10 میلیون تومان سرمایه گذاری انجام داد. در صورتیکه این رقم پیش از این  بیش از 100 میلیون تومان بوده است.

هفته گذشته  خبر همکاری مشترک آسان پرداخت و سبدگردان آرمان اقتصاد  با هدف جذب سرمایه های خرد در بازار سرمایه و مدیریت مناسب پرتفوی سرمایه‌گذاران، منتشر شد.

ما این امکان را به وجود آوردیم که هر شخص حقیقی با حداقل سرمایه 10 میلیون تومان بتواند از خدمات سبدگردانی یکی از بهترین سبدگردان‌های ایران استفاده کند.

مراحل ثبت نام

در سرویس سبدگردانی اپلیکیشن آپ، پس از ثبت نام و ثبت کد ملی توسط کاربرانی که کد سجام دارند، با آنها برای راهنمایی بیشتر تماس گرفته خواهد شد.

بعد از این مرحله،  آزمون ریسک از این افراد به عمل می آید و بررسی می‌شود که این افراد ریسک پذیر هستند  یا ریسک گریز تا بر اساس آن  بتوان پرتفوی آنها را مدیریت نمود.

بعد از این مراحل، سبدگردان آرمان اقتصاد برای گرفتن کد PRX از سازمان بورس اقدام می‌کند و این مرحله حدود یک هفته زمان بر است.

پس از صدور  کد PRX با حداقل 10 میلیون تومان یا هر مبلغی که کاربر واریزی داشته، فرآیند سبدگردانی توسط آرمان اقتصاد آغاز می شود. بر این اساس قرارداد می تواند یکساله باشد، البته در مدت زمان کمتر از آن هم کاربر می تواند قرارداد خود را فسخ کند  که این اقدام با توجه به متن قرارداد متفاوت خواهد بود.

کارمزد خدمات

برای کمک به سرمایه گذاران خرد و برای جذب بیشتر مخاطبان به بازار سرمایه، از سرمایه‌گذاری 10 میلیون تومانی تا سود 20 درصد سالانه، کارمزد گرفته نمی شود و برای سود سرمایه‌گذاری بالای 20 درصد، 80 درصد سود متعلق به سرمایه گذار  و 20 درصد سود متعلق به سبدگردانی خواهد بود.

هفته گذشته  خبر همکاری مشترک آسان پرداخت و سبدگردان آرمان اقتصاد  با هدف جذب سرمایه های خرد در بازار سرمایه و مدیریت مناسب پرتفوی سرمایه‌گذاران، منتشر شد.

سبدگردانی سود تضمین شده ندارد

درآمد سبدگردان از سود کاربر است، بنابراین سبدگردان آن را به بهترین نحو مدیریت می‌کند تا بتواند سود بیشتری داشته باشد ولی سبدگردانی سود تضمین شده ندارد .

موسوی در پایان تصریح کرد:« یکی از مزیت های مهم سبدگردانی کاهش التهابات روانی در بازار سرمایه است و امیدواریم با این همکاری مشترک، گام مهمی برای کاهش نوسانات منفی بازار برداریم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.