قرارداد همکاری «لاماسو» با تعدادی از هتل‌های استان گیلان

«لاماسو» به عنوان بزرگ‌ترین ارائه‌دهندۀ راهکارهای رزرواسیون برخط هتلی در ایران، با تعدادی از هتل‌های استان گیلان قرارداد همکاری امضاء کرد.

همکاری لاماسو با هتل های گیلان

پلتفرم «لاماسو» در ادامه توسعۀ ارتباطات خود با مجموعه هتل‌های سراسر کشور، این بار نیز با هتل‌های استان گیلان همکاری گسترده‌ای را آغاز کرده است. در گام نخست، با هتل‌های متعددی در این استان از جمله «هتل کادوسان بندر انزلی» قرارداد همکاری منعقد شده است و به‌زودی در سراسر این استان گسترش خواهد یافت.

طی این قرارداد لاماسو تلاش می‌کند مقدمات سفر به شمال کشور و ارائه خدمات در هتل‌های منطقه را بیش از پیش تسهیل کرده و مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمام فرآیند رزرو هتل در استان گیلان از طریق پلتفرم لاماسو به ساده‌ترین شکل ممکن صورت گیرد.

به گزارش «واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد»، در دیدار مجموعۀ لاماسو با برخی از مدیران مهم‌ترین هتل‌های استان گیلان، جدیدترین سرویس‌ها و خدمات به‌روز پلتفرم «رزرواسیون هتلی لاماسو» مبتنی بر «سرزمین هوشمند پاد» معرفی شد. به همین ترتیب مقدمات حضور تیم استقرار لاماسو در این استان به منظور توسعۀ بازار (در منطقه شمال کشور) فراهم شد و در آیندۀ نزدیک شاهد توسعه خدمات این پلتفرم در  استان گیلان و دیگر مناطق شمالی کشور خواهیم بود.

مدیران لاماسو امیدوار هستند در نوروز پیش رو، علاوه بر هتل‌ها و مسافران نوروزیِ مسیر شمال کشور، آژانس‌های فروشندۀ خدمات اقامت هتلی در این خطه نیز با کم‌ترین مشکل، فروش بهینه‌تر و بیشتری را تجربه کنند.

این در حالی است که پیش از این، اخبار مربوط به افزایش سرمایه ۳۸ میلیارد تومانی لاماسو در راستای توسعه خدمات هتلی، بهینه‌سازی فرآیندهای ارتباط P2P هتل‌ها و آژانس‌ها و توسعه گستره خدمات‌دهی در این سایت منتشر شده است.

گفتنی است راهکار لاماسو، استفاده از راهکارهای ارتباطی تمام برخط است که در فضای گردشگری فعلی کشور، نیاز مبرمی بدان احساس می‌شود. این پلتفرم با کاهش فعالیت‌ها و هزینه‌ها به توسعه کسب‌وکارهای همراهان خود کمک می‌کند. با استفاده از این راهکار، استفاده نیروی انسانی به حداقل می‌رسد که همین سبب افزایش دقت و سرعت و کاهش بار کاری نیروی انسانی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این مجموعه، به آدرس www.lamasoo.ir مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» می‌توانید به سایت ic.pod.ir مراجعه یا کیوآرکد زیر را اسکن کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.