دیتا سنتر بانک رفاه کارگران افتتاح شد

طی مراسمی که هم‌زمان با نهمین نشست شورای سیاست گذاری و برنامه‌ریزی تحول راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی بانک رفاه کارگران برگزار شد، دیتا سنتر این بانک توسط دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و از دو محصول جدید این بانک در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی شد.

افتتاح دینتا سنتر بانک کارگران

دیتا سنتر بانک رفاه که امروز افتتاح شد یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز فناوری اطلاعات کشور محسوب می‌شود و از ظرفیت فنی ویژه ای در مقایسه با مراکز مشابه برخوردار است. 

این گزارش می افزاید، «سامانه بتا» به عنوان بستری به منظور تامین اعتبار بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی و سامانه نئوبانک رفاه با نام« فرا رفاه» نیز نوع جدیدی از بانکداری مبتنی بر فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی، محصولات جدید بانک رفاه کارگران هستند که در کنار افتتاح دیتاسنتر بانک مورد رونمایی قرار گرفتند و بهره‌برداری از آن رسما آغاز شد.

لازم به ذکر است، « سامانه بتا» به عنوان یکی از محصولات جدید بانک رفاه کارگران محیط و بستری است که از طریق این بانک در راستای ارائه و تعریف طرح های مختلف تسهیلاتی و حمایتی فراهم شده است. 

گفتنی است، سامانه نئوبانک رفاه با نام ” فرا رفاه ” نیز نوعی بانک دیجیتال است که به ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان می پردازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.