پیش‌بینی بنیانگذار Nexo از قیمت بیت‌کوین

بنیانگذار Nexo پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا اواسط سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید؛ او به دو دلیل ساده اشاره کرد که چرا در خصوص قیمت بیت کوین در سال جاری خوشبین است.

پیش‌بینی بنیانگذار Nexo

یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Nexo، یک وام دهنده بزرگ ارزهای دیجیتال، پیش بینی قیمت بیت کوین خود را در مصاحبه ای با CNBC دوشنبه به اشتراک گذاشته است. او گفت:” من فکر می کنم بیت کوین تا اواسط امسال به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.”

Nexo تاکنون بیش از ۶ میلیارد دلار اعتبار صادر کرده است و دارایی های بیش از ۲.۵ میلیون کاربر را در سراسر جهان مدیریت می کند. مدیر اجرایی این شرکت توضیح داد که “دو دلیل ساده” وجود دارد که او انتظار دارد شاهد افزایش قیمت بیت کوین باشد.

در ابتدا، او اشاره کرد که موسسات به طور فزاینده ای بیت کوین را در خزانه شرکت خود قرار می دهند. به عنوان مثال، شرکت Microstrategy که ۱۲۴۳۹۱ بیت کوین برای خزانه خود خریداری کرده است.

دلیل دیگر این است که ترنچف انتظار دارد «پول ارزان» باقی بماند، که باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال می‌شود. انتظار می رود فدرال رزرو در سال جاری چندین بار نرخ بهره را افزایش دهد. جرمی سیگل، استاد مالی وارتون، اخیراً پیش‌بینی کرده است که ” فدرال رزرو نرخ بهره را چندین برابر بیشتر از آنچه بازار انتظار دارد، افزایش خواهد داد”.

 

منبع خبر آنلاین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.