برای انتخاب نئوبانک به چه مواردی دقت کنیم؟

برای انتخاب یک نئوبانک جهت افتتاح حساب، باید چند نکته را در نظر داشت که در این مطلب آنها را بررسی می‌کنیم.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ نئوبانک‌ها از بانک‌های دیجیتال متمایز هستند. بانک‌های دیجیتال عمدتاً بانک‌های سنتی هستند که خدمات بانکی خود را به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن‌های موبایل ارائه می‌کنند. برخی از آنها صرفاً آنلاین کار می‌کنند در حالی که برخی دیگر بانک‌های شعبه محور هستند که برای ارائه خدمات آنلاین نیز گسترش یافته‌اند.

بانک‌های دیجیتال معمولاً دارای مجموعه کاملی از خدمات بانکی، از جمله حساب‌های سپرده و وام هستند.

در مقابل، نئوبانک‌ها کاملاً آنلاین و بدون شعبه فیزیکی هستند که معمولاً توسط شرکت‌های فناورانه با مشارکت بانک‌های سنتی اداره می‌شوند. آنها اغلب فقط یک نوع حساب را ارائه می دهند و هدفشان برآورده کردن نیازهای خاص است، مانند طراحی یک حساب به طور خاص برای فریلنسرها یا حذف هزینه های کارمزد اضافه برداشت در  برداشت های مکرر.

نحوه انتخاب نئوبانک

در هنگام انتخاب یک نئوبانک مهمترین مسئله این است که آیا نئوبانک خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد یا خیر. تقریباً در هر بانکی می‌توانید یک حساب جاری یا پس انداز افتتاح کنید اما یک نئوبانک خوب باید خدمتی منحصر به فرد ارائه دهد، مانند تخفیف کارمزد ATM یا برخی امتیازات دیگر تا آن را از رقبا متمایز کند.

برای انتخاب یک نئوبانک به چه مواردی دقت کنیم؟

فراتر از آن، شما می‌خواهید به دنبال ویژگی‌هایی باشید که در یک بانک سنتی قابل ارائه است. اطمینان حاصل کنید که نئوبانک انواع حساب‌ و خدمات مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد. همچنین، به دنبال مواردی مانند کارمزد کم یا بدون هزینه اشتراک ماهانه و مزایایی مانند وام‌های ارزان قیمت و سرمایه‌گذاری مالی باشید.

اکثر نئوبانک‌ها دارای حساب‌های بدون کارمزد و بدون اشتراک هستند، اما تعداد کمی هستند که کارمزد یا اشتراک ماهانه دریافت می‌کنند. بنابراین برای اینکه در این نئوبانک حساب داشته باشید، مزایای حساب باید ارزش پرداخت هزینه را داشته باشد.

کدام نئوبانک برای شما بهترین است؟

برای انتخاب یک نئوبانک به چه مواردی دقت کنیم؟

اینکه کدام نئوبانک برای شما مناسب است به نیازهای شخصی شما و آنچه به دنبال آن هستید بستگی دارد.

اگر به طور منظم از پول نقد استفاده می‌کنید، نئوبانک‌هایی که شبکه‌های بزرگ خودپرداز و تخفیف کارمزد خودپرداز را ارائه می‌دهند بهترین انتخاب برای شما هستند.

به این فکر کنید که در بانک فعلی خود چه چیزی را دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید، سپس در نظر بگیرید که آیا نئوبانکی وجود دارد که معایب بانک فعلی شما را برطرف کند.

برای انتخاب یک نئوبانک به چه مواردی دقت کنیم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.