آهی، معاون توسعه فناوری و زیرساخت هلدینگ صاد شد

آیین معارفه معاون توسعه فناوری و زیرساخت هلدینگ فن­ آوری و نوآوری صاد صبح روز دوشنبه ۲۰دی ماه با حضور مدیران هلدینگ صاد برگزار شد.

طی حکمی از سوی صادق فرامرزی، مدیرعامل هلدینگ صاد، احمد آهی به سمت معاون توسعه فناوری و زیرساخت هلدینگ منصوب شد.

فرامرزی در مراسم معارفه، ضمن خوشامدگویی به معاون توسعه فناوری و زیرساخت هلدینگ فن آوری و نوآوری صاد،عنوان کرد: معاونت توسعه فناوری و زیرساخت جزو معاونت­ های کلیدی و مهم بوده و حضور جناب آقای آهی در این بخش باعث بالندگی هلدینگ صاد می ­شود.

آهی نیز در این جلسه با اشاره به مأموریت معاونت توسعه و زیرساخت هلدینگ اظهار کرد: توسعه زیرساخت ­های فن ­آوری و سامانه ­های عملیاتی بانکی در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال از اهداف مهم ترسیم شده حوزه فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران برای این مجموعه است.

معاون توسعه فناوری و زیرساخت خاطرنشان کرد: هلدینگ صاد مجموعه ­ای خلاق و مجرب بوده و امیدواریم با یاری خداوند متعال بتوانیم در راستای تحقق اهداف آن، به عنوان بازوی کمکی مدیریت فناوری اطلاعات بانک معظم صادرات، مفید و مؤثر باشیم.

گفتنی است، احمد آهی، مدیر سابق فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک صنعت و معدن بوده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی کامپیوتر (سخت افزار) و فوق لیسانس مهندسی صنایع (مدیریت سیستم و بهره ­وری) و DBA بانکداری دیجیتال بوده و از سال ۱۳۸۱ در بخش ­های مختلف بانک صنعت و معدن از جمله تشکیلات و روش ­ها و فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت داشته است.

اهم نقش ­ها و دستاوردهای وی شامل مدیریت و راهبری پروژه انبار داده جامع بانک با رعایت الزامات تحول دیجیتال، فعالیت در تدوین نقشه‌راه بانکداری دیجیتال، راهبری پروژه استقرار مرکز عملیات امنیت، راهبری و مدیریت اجرایی برنامه استقرار راهکار جامع بانکداری متمرکز مشتمل بر ۱۳ پروژه اجرایی و عملیاتی و مهاجرت از ۶۵ سیستم عملیاتی بانکی است.

 

منبع هلدینگ صاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.