تشریح چشم‌انداز شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1401

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور در شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن تشریح چشم‌انداز این شرکت در سال 1401، بر افزایش میزان تراکنش‌ها و جذب مشتریان جدید تاکید کرد.

«علیرضا ماهیار» معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران شنبه 25 دی‌ماه در محل شرکت پرداخت الکترونیک سداد حضور یافت و با اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه ماهیار ضمن تشریح نقشه راه مدیرعامل و تیم مدیریتی جدید بانک ملی ایران در ارتباط با حوزه پرداخت، بر ارتقای جایگاه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بین شرکت‌های PSP تاکید و تصریح کرد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1401 می‌بایست به یکی از 3 شرکت برتر در حوزه پرداخت تبدیل شود.

چشم‌انداز شرکت پرداخت الکترونیک سداد

«جذب مشتریان جدید»، «همکاری هرچه بهتر و بیشتر با شرکت‌های متعلق به بانک ملی ایران»، «چابک‌سازی شرکت»، «تمرکز بیشتر در حوزه برنامه‌ریزی» و «افزایش تعاملات با بانک ملی ایران» از دیگر موضوعاتی بود که معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران بر آنها تاکید کرد.

ماهیار، هماهنگی بانک ملی ایران با شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه‌های مختلف برای افزایش میزان تراکنش‌ها و انتقال وجوه به حساب‌های ملی را از دیگر موضوعات مورد توجه برای مدیران شرکت برشمرد.

در پایان این نشست معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با معاونت‌های مختلف شرکت پرداخت الکترونیک سداد و عملکرد آنها آشنا و نقطه نظرات‌شان را در خصوص وضعیت شرکت جویا شد.

  آینده پرداخت الکترونیک سداد از نگاه مدیرعامل جوان آن
منبع پرداخت الکترونیک سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.