تشریح چشم‌انداز شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1401

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور در شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن تشریح چشم‌انداز این شرکت در سال 1401، بر افزایش میزان تراکنش‌ها و جذب مشتریان جدید تاکید کرد.

«علیرضا ماهیار» معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران شنبه 25 دی‌ماه در محل شرکت پرداخت الکترونیک سداد حضور یافت و با اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه ماهیار ضمن تشریح نقشه راه مدیرعامل و تیم مدیریتی جدید بانک ملی ایران در ارتباط با حوزه پرداخت، بر ارتقای جایگاه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بین شرکت‌های PSP تاکید و تصریح کرد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1401 می‌بایست به یکی از 3 شرکت برتر در حوزه پرداخت تبدیل شود.

چشم‌انداز شرکت پرداخت الکترونیک سداد

«جذب مشتریان جدید»، «همکاری هرچه بهتر و بیشتر با شرکت‌های متعلق به بانک ملی ایران»، «چابک‌سازی شرکت»، «تمرکز بیشتر در حوزه برنامه‌ریزی» و «افزایش تعاملات با بانک ملی ایران» از دیگر موضوعاتی بود که معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران بر آنها تاکید کرد.

ماهیار، هماهنگی بانک ملی ایران با شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه‌های مختلف برای افزایش میزان تراکنش‌ها و انتقال وجوه به حساب‌های ملی را از دیگر موضوعات مورد توجه برای مدیران شرکت برشمرد.

در پایان این نشست معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با معاونت‌های مختلف شرکت پرداخت الکترونیک سداد و عملکرد آنها آشنا و نقطه نظرات‌شان را در خصوص وضعیت شرکت جویا شد.

منبع پرداخت الکترونیک سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.