انتشار نسخه نهایی «پلی‌پرو» برای اندروید

نسخه‌های نهایی «آلفا»، «بتا» و «گامای پلی‌پرو»، از کنسول ابری «پلی‌پاد» برای اندروید، به صورت رایگان منتشر شد.

«پلی‌پاد» با چاشنی بخش چندنفره

پس از انتشار چندمرحله‌ای نسخه‌های آزمایشی «پلی‌پرو»، سرانجام نوبت به انتشار نسخه نهایی رسید و هم‌اکنون این نسخه در اختیار کاربران پلتفرم اندروید پلی‌پاد قرار گرفته است.

پیش از این نسخه‌های آلفا، بتا و گامای پلی‌پرو، از کنسول ابری «پلی‌پاد»، به صورت رایگان منتشر شده بود و حالا پس از رفع اشکال‌های گزارش‌شده و بهبود کلی عملکرد، نسخه نهایی به دست کاربران اندروید رسیده است.

مهم‌ترین ویژگی این نسخه، اضافه شدن «امکان بازی چندنفره» یا «Multiplayer» است که به کاربران اجازه می‌دهد با دیگر بازیکنان پلی‌پاد همراه شوند و بازی‌های فوتبالی را به صورت همزمان تجربه کنند.

ضمن اینکه با اتصال بازی به شبکه جهانی وب، می‌توان از مزایای برخطی که هر کدام از عنوان‌های فوتبالی ارائه می‌دهند، بهره جست و محدودیت حضور 30 دقیقه‌ای در اتاق‌های استریم بازی نیز برای کاربران پلی‌پرو برداشته شده و تا سقف ۳ ساعت افزایش یافته است. دیگر قابلیت‌ها مانند: امکان ذخیره بازی و ایجاد صف برای ورود به اتاق بازی‌ها، که پیش از این در نسخه‌های آزمایشی منتشر شده بودند، در نسخه نهایی نیز در دسترس‌اند.

هزینه تهیه اشتراک پلی‌پرو، ماهانه 99.000 تومان است؛ اما در حال حاضر، به مناسبت عرضه نسخه نهایی، کاربران می‌توانند حق اشتراک این سرویس افزوده را با پنجاه درصد تخفیف اولیه به مبلغ 49.500 تومان تهیه کنند.

نسخه نهایی پلی‌پرو و ویژگی‌های یادشده، در حال حاضر فقط در «اپلیکیشن اندروید پلی‌پاد» در دسترس قرار دارد و کاربران نسخه‌های رایانه (دسک‌تاپ) و مرورگر (وب) طی هفته آینده، می‌توانند منتظر به‌روزرسانی پلی‌پرو باشند.

گفتنی است، «پلی‌پاد» محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی است که به عنوان یک کنسول برخط و مجازی فعالیت می‌کند؛ به این شکل که کاربران بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌توانند بازی‌های موردنظرشان را از طریق اینترنت، بر روی رایانه یا تلفن همراه خود تجربه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه جدید برنامک (اپلیکیشن) اندروید پلی‌پاد را از طریق این لینک بارگذاری (دانلود) و بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» می‌توانید به سایتic.pod.ir مراجعه یا کیوآرکد زیر را اسکن کنید.

انتشار نسخه نهایی «پلی‌پرو» برای اندروید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.