رتبه برتر آسان پرداخت بین شرکت های گروه رایانه در رویداد IMI-100

براساس نتایج رتبه‌بندی بیست و چهارمین دوره همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) آسان پرداخت پرشین بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته را از آن خود کرد.

سازمان مدیریت صنعتی ۴ بهمن در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برای بیست و چهارمین سال پیاپی، شرکت‌های برتر ایران را رتبه‌بندی نمود و در همایشی که به همین منظور در تاریخ با حضور مقامات کشوری و مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ کشور برگزار شد، از شرکت‌های برتر تقدیر شد.

در این همایش مهم‌ترین نتایج رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور ارائه شد و از شرکت‌های پیشرو( انتخاب‌شده براساس روند رشد طی ۴ سال اخیر) از نظر رشد سریع و دیگر شرکت‌های برتر دارای رتبه‌های ویژه تقدیر به عمل آمد.

در این رتبه بندی، شرکت آسان پرداخت توانست رتبه اول را از نظر شاخص فروش در بین شرکت‌های گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته در بین 500 شرکت بزرگ ایران به دست آورد و محمدرضا اسکندریون، مدیرعامل آسان پرداخت لوح تقدیر این همایش را دریافت کرد.

قابل ذکر است آسان پرداخت در پنج سال متوالی، بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، از نظر شاخص فروش در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته رتبه اول را کسب کرده است.

رتبه برتر آسان پرداخت بین شرکت های گروه رایانه در رویداد IMI-100

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.