حمايت حداکثری بانک ملی ایران از صنعت سیمان

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد :این بانک برای کمک به توسعه طرح های صنعتی از جمله فعالیت های حوزه سیمان آمادگی کامل دارد.

دکتر محمد رضا فرزین در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سیمان ساروج بوشهر که در عسلویه انجام شد، با بیان این که ظرفیت های کشور جمهوری اسلامی ایران در حوزه های صنعتی بسیار قابل توجه است، صنعت سیمان را یکی از توانمندترین صنایع کشور خواند و گفت: با وجود طرح های بزرگی مانند مسکن ملی که در حال انجام است، از ظرفیت های صنعت سیمان به خوبی استفاده خواهد شد.

وی افزود: توان صادرات محصولات این بخش نیز بسیار زیاد است و کشورهای همسایه از پتانسیل خوبی براي این منظور برخوردار هستند.

فرزین همچنین تاکید کرد : توان تسهیلاتی و تامین منابع ارزی صنعت سیمان توسط بانک ملی ایران به خوبی مهیاست و سیمان ساروج نیز می تواند از این ظرفیت به طور کامل بهره برداری کند.

معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران نیز در این دیدار با بیان این که شرکت سیمان ساروج تا کنون از منابع ارزی بانک ملی ایران به خوبی استفاده کرده است، گفت: هیات مدیره بانک حداکثر همراهی را با این شرکت داشته است و از این پس نیز تا حد توان همراهی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت سیمان ساروج بوشهر نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت، به برخی مشکلات پیش روی آن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران تا کنون حداکثر توان ارزی و ریالی خود را در اختیار ما گذاشته است.

مهدی تابش افزود: امیدواریم با گشایش های پیش رو و کمک هاي بانک ملی ایران، شرایط مناسبت تری در حوزه فعالیت هاي صنعت سیمان را شاهد باشیم.

منبع بانک ملی ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.