سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن

آیا با سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن آشنایی دارید و روش استفاده از آن را می‌دانید.

یکی از مشکلات و دغدغه‌های مشتریان در شرایط بحرانی موجود به منظور دریافت خدمات در شعب، معطلی و اتلاف وقت به دلیل شلوغی و وجود صف‌های طولانی است. در این راستا به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی‌ آنان، سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکنبه صورت آزمایشی فقط در شعب سطح شهر تهران به اجرا درآمد.سامانه نوبت‌دهی تلفنی باعث بالا رفتن بازدهی کاری و تسریع خدمات‌دهی به مشتریان می‌شود. این طرح علاوه بر حفظ سلامتی مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا و ایجاد فاصله اجتماعی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تاثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار را به میزان قابل توجهی کاهش و رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد.

روش استفاده از سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن

مشتریان بانک مسکن در شعب تهران می‌توانند از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی به شماره تلفن 61088 یا 1830، برای حضور در شعب مورد نظر نوبت گرفته و در ساعت مقرر که به آن‌ها اعلام می‌شود برای انجام امور بانکی خود صرفا شامل دریافت و پرداخت به شعب مراجعه کنند.

این سامانه هوشمند بوده و مشتریان می‌توانند با وارد کردن کد شعبه و شماره تلفن همراه روز و ساعت مراجعه به شعبه را تعیین کنند که نوبت‌دهی آنان به صورت پیامکی به مشتریان اعلام می‌شود.

 

2 نظرات
  1. احمد می گوید

    رمزهمراه کارتم رافراموش کردم

    1. زرینه نادری زنوز می گوید

      چرا نام کاربری منو که خودش گفته شمار ه کد ملی است میدم قبول نمیکنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.