مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰، روز سیزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی توسن‌تکنو برگزار شد و طی این جلسه، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیئت‌مدیره به سهامداران این شرکت ارائه شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی جامع از عملکرد شرکت توسن‌تکنو در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ به حاضرین ارائه شد. در این گزارش عملکرد شرکت طی ۴ فصل کاری سال در حوزه‌های مرتبط با استراتژی‌های کلان، تشریح شد.

همچنین اشاره به چالش‌های موجود در فضای کسب‌وکار طی سال میلادی ۲۰۲۱ بخش دیگری از این گزارش بود. عدم تخصیص ارز توسط بانک مرکزی به تولیدکنندگان داخلی صنعت فناوری‌های مالی، عدم ثبات نرخ ارز، تغییر دولت و سکون نسبی ناشی از آن در همه ساختارهای تابعه و تشدید وضعیت شیوع ویروس کرونا چالش‌های عمده توسن‌تکنو طی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ بود که در این گزارش، راه‌‌حل‌های اتخاذشده توسط اعضای محترم هیئت‌مدیره برای برون‌رفت و گذار از این شرایط بیان شد.

در بخش دیگری از این گزارش به استمرار حضور توسن‌تکنو در صدر لیست تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و پیشتازی این شرکت در این حوزه مشابه سال‌های گذشته اشاره شد. در این بخش تمرکز توسن‌تکنو روی موضوع توسعه دانش و ظرفیت فنی که در نتیجه آن خط جدید تولید پایانه‌های پرداخت الکترونیک مبتنی بر اندروید و صندوق‌های فروشگاهی راه‌اندازی شده است،‌ مورد تأکید قرار گرفت.

حضور جدی و اثرگذار توسن‌تکنو در حوزه بانکداری دیجیتال و ارایه راهکارهای حوزه تحول شعب بخش دیگری از این گزارش بود. در همین زمینه توسعه سرویس‌های ارزش‌افزا روی ماشین‌های بانکی خودگردان، احراز هویت از طریق کارت هوشمند ملی و تلاش برای فعالسازی امکان واریز وجه شتابی روی این ماشین‌های بانکی اهم فعالیت‌های توسن‌تکنو را در این حوزه در بر گرفته بود. در این بخش به رقم‌خوردن گردش مالی بالغ بر ۱۶۰۰۰ میلیارد ریال وجه نقد طی ۹ ماه اول سال ۱۴۰۰ با استفاده از این راهکار در بانک‌های بزرگ کشور اشاره شد.

همچنین در ادامه به موضوعات مهمی مثل سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده برای تولید راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی نظیر پلتفرم هوش مصنوعی ARTIN‌ و راهکار چت‌بات هوشمند ARTALK، اضافه‌شدن پست‌بانک و بانک توسعه تعاون به بانک‌های دریافت‌کننده سرویس نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی، عملیاتی‌شدن راهکار صندوق فروشگاهی شاپ در بیش از ۳۰۰ نقطه فروش، توسعه راهکار جامع فروشگاهی شاپ بر بستر ابری، رشد ۳۷۰ درصدی مانی‌تک در شاخص تعداد ماشین‌های بانکی مستقل و عبور از مرز ۳۵۰۰ ماشین بانکی فعال در این شبکه، ثبت رکورد جدید در شاخص تعداد تراکنش‌های شبکه مانی‌تک با گذشتن از مرز ۱۷ میلیون تراکنش ماهانه و در مجموع بالغ بر ۸۳ میلیون تراکنش با توسعه راهکارهای نرم‌افزاری و اضافه‌شدن قابلیت تسویه آنی در این شبکه، پرداخته شد و از آن‌ها به‌عنوان اقدامات مهم سال مالی مذکور، یاد شد.

در پایان این جلسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت شد و صورت‌های مالی شرکت به تصویب رسید.

در ادامه تصاویری از مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو قابل مشاهده است.

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

منبع شرکت توسن‌تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.