منابع ویژه بانک ملت برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن

مدیرعامل بانک ملت از تخصیص منابع ویژه در این بانک برای اجرای طرح تسهیل پرداخت تسهیلات خرد به حقوق بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی خبر داد.

 رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: پرداخت تسهیلات بدون ضامن در چارچوب دستورات ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی و با استفاده از امکانات سامانه غیرحضوری فرابانک در بانک ملت پرداخت می شود.

دولت آبادی افزود: در راستای تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد به کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی که حقوق ایشان از طریق واریز به حساب در بانک ملت پرداخت می‌شود، مقرر شد اعطای تسهیلات مزبور در قالب کارت اعتباری از طریق بستر سامانه فرابانک ملت و براساس ارزیابی رتبه اعتباری (AتاC)، نامه تعهد کسر از حقوق از محل اشتغال و احراز توان بازپرداخت تسهیلات از سوی بانک صورت پذیرد.

به گفته مدیرعامل بانک ملت، مدیریت منابع یکی از اصول حرفه ای برای عملیات بانکی پایدار است و براین اساس منابعی را به صورت ویژه برای پرداخت این نوع تسهیلات اختصاص داده ایم.

دولت آبادی از برگزاری جلسات برخط توجیهی و آموزشی برای روسای شعب این بانک در همین زمینه خبر داد و افزود: دستورالعمل اجرایی تسهیل پرداخت تسهیلات خرد به شعب ابلاغ شده و خوشبختانه در بانک ملت تسهیلات بدون ضامن و مبتنی بر اعتبارسنجی پیش از این و از طریق سامانه فرابانک برای حائزان رتبه اعتباری A پرداخت می شد و شبکه این بانک با این موضوع آشنایی کامل دارد.

مدیرعامل بانک ملت خاطر نشان کرد: سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانیbazresi.mefa.ir، سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملت به نشانیshekayat.bankmellat.ir و نیز شماره های مرکز ارتباط ملت تهران:1556، شهرستان:82488-021 آماده رسیدگی به شکایات یا پاسخ به سوالات احتمالی هم وطنان گرامی در این زمینه است.

منبع بانک ملت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.