هفته های رویایی جیرینگ منتظر مشتریان

هفته های رویایی جیرینگ در انتظار شماست. جیرینگ در راستای وفادارسازی و قدردانی از مشتریان ارزشمند خود کمپین جدیدی تحت عنوان «هفته‌های رویایی» را شروع کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ کمپین «هفته‌های رویایی» این شرکت از شنبه 16 بهمن ماه آغاز شده و 12 هفته ادامه خواهد داشت. 12 عدد گوشی هوشمند سامسونگ مدل A52 و 12 عدد ربع سکه بهار آزادی جوایز این دوره از کمپین جیرینگ را تشکیل می‌دهد. مشتریان جیرینگ با استفاده از کد دستوری ستاره 7 مربع ( #7* ) بر روی سیم کارت های همراه اول یا اپلیکیشن جیرینگ در طول برگزاری این کمپین، می‌توانند هر هفته در قرعه‌کشی جوایز این شرکت که شامل یک عدد گوشی هوشمند(سامسونگ مدل A52) و همچنین یک ربع سکه بهار آزادی است، شرکت کنند.

 

هفته‌های رویایی جیرینگ

 

نحوه امتیازگیری در کمپین «هفته‌های رویایی» از طریق کد USSD (ستاره 7 مربع) و اپلیکشن جیرینگ به شرح زیر است:

  • به ازای هر 1000تومان خرید شارژ و بسته اینترنت     یک امتیاز
  • به ازای پرداخت هر قبض خدماتی    یک امتیاز
  • به ازای هر عملیات کارت به کارت یک امتیاز
  • به ازای هر 10 هزار تومان خرید از افق کوروش       یک امتیاز

 

شایان ذکر است اگر مشترکین جیرینگ، خدمات فوق را از طریق کیف پول خود انجام دهند می‌توانند از امتیاز 2 برابری بهره ببرند تا شانس خود را برای برنده شده افزایش دهند.

افرادی که در طول هر هفته یک الی 30 امتیاز از کمپین «هفته‌های رویایی» کسب کرده باشند در قرعه‌کشی هفتگی یک ربع سکه بهار آزادی شرکت داده می‌شوند و همچنین مشتریانی که در پایان هر هفته بیش از 30 امتیاز کسب کرده باشند می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن یک عدد گوشی هوشمند(سامسونگ مدل A52) نیز امتحان کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.