خدمت اعتباری ارزان وامینو به پرسنل شرکت‌ها 

آیا با خدمت اعتباری ارزان وامینو به پرسنل شرکت‌ها آشنایی دارید؟

 خدمت اعتباری ارزان وامینو بانکینو راهی است برای ارائه اعتبار نقدی به پرسنل شرکت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن. مدیریت هزینه ها به صورت منظم و برنامه‌ریزی برای رخداد‌های غیر مترقبه، چالشی است که اغلب افراد با آن درگیر می‏‌‏شوند و معمولا اکثر آن‌ها با مبالغ کم قابل جبران هستند. برای برطرف‌کردن این مشکل افراد، برای تامین مالی کوتاه روش‌های متعددی وجود دارد که یکی از آنها مساعده سازمانی است. در این مورد شرکت باید پرداخت‌های نامنظم و مشکل درگیر‌شدن نقدینگی را داشته باشد، در عین حال برای افراد درخواست مساعده موضوع چالش برانگیزی است. راه حل این مشکل سیستم خط اعتباری سریع و ارزان وامینو است که پرسنل در اپلیکیشن بانکینو با چند کلیک، هر زمان از شبانه روز در کمتر از 10 دقیقه، بسته به امتیاز خود، اعتبار نقدی دریافت می‌‏کنند. در این سیستم شرکت کافیست حقوق پرسنل را منظم به حساب بانکینو پرسنل واریز کند و اطلاعات پرسنل خود را به‌روز نگه دارد.

ویژگی‌ها و مزایا خدمت اعتباری ارزان وامینو به پرسنل شرکت‌ها

  • اعطا تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان بدون درگیر کردن سرمایه شرکت
  • امکان استفاده پرسنل به هر تعداد در صورت تسویه به موقع، بدون محدودیت
  • امکان استفاده اعتبار در هر روز و هر زمان
  • اعتبار بسیار ارزان دو درصد سالانه
  • بدون نیاز به جابجایی حساب شرکت

خدمت اعتباری ارزان وامینو

امتیاز وامینو شرکتی چیست؟

امتیاز وامینو شرکتی یک خط اعتباری است که به پرسنل شرکت این قابلیت را می‌دهد، تا با امتیاز بیشتری در قالب فعالیت در شرکت‌های معتبر دریافت کنند، این امتیاز‌ها در مجموعه تا سقف 100 امتیاز معادل 10 میلیون تومان اعتبار بدون نیاز به ضامن، چک و یا سفته است. با توجه به رتبه اعتباری و امتیاز پرسنل در اپلیکیشن بانکینو می‌توانند به راحتی از این خط اعتباری استفاده کنند. این خط اعتباری فقط با 2 درصد سود سالیانه به پرسنل پرداخت می‌شود.

برخی از مشتریان وامینو؟

تا امروز برندها و مجموعه‌هایی بزرگی که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است، از این قابلیت برای پرسنل خود استفاده کرده‏‌اند، در عین حال این خدمت تماما زیر نظر بانک مرکزی و سایر نهادهای قانون‌گذار است تا با شفافیت و کیفیت بالا خدمات خود را به کسب‌و‌کار‌ها و پرسنل ارائه دهد.

تعهدات شرکت چیست؟

مهمترین تعهدات شرکت ارائه اطلاعات صحیح کارکنان و واریز حقوق به صورت منظم به حساب بانکینو آنهاست. بانکینو ریسک اعتبار پرسنل شرکت را به صورت کامل بر عهده می‌گیرد. در عین حال با جابه‌‏جایی حساب شرکتی فعال به بانک خاورمیانه امکان دریافت سرویس‌ها ویژه نیز فراهم خواهد شد.

فرآیند اضافه کردن پرسنل به سیستم بانکینو بسیار ساده و در چند مرحله ساده خلاصه می‌‏شود:

  • ارسال فرم درخواست به ایمیل bankino@middleeastbank.ir
  • بررسی بانکینو و اعلام نتیجه درخواست
  • افتتاح حساب پرسنل در بانکینو (غیر حضوری و کمتر از ۱۰ دقیقه)
  • تخصیص امتیاز سازمانی برای افزایش سقف اعتبار

تنها فعالیتی که بعد از این فرآیند حائز اهمیت است، بروزرسانی اطلاعات پرسنل به صورت ماهانه است تا در صورت خروج یا اضافه شدن پرسنل این اطلاعات و قابلیت برای ایشان نیز فعال شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.