الان بخر، بعدا پرداخت کن؛ پیشنهاد ویژه دیجی‌پی به کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو

کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز می‌توانند با اعتبار دیجی‌پی از دیجی‌کالا خرید و هزینه آن را یک ماه بعد پرداخت کنند.

بر اساس توافق انجام شده بین تعاونی اعتبار کارکنان ایران خودرو و شرکت دیجی‌پی، کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو می‌توانند بعد از دریافت پیامک فعال‌سازی این سرویس، مثل همیشه از دیجی‌کالا خرید کنند، هنگام انتخاب روش پرداخت، گزینه پرداخت اعتباری را انتخاب و هزینه خرید یا قسمتی از آن را با کیف پول اعتباری خود پرداخت کنند.

سرویس الان بخرید و بعدا پرداخت کنید، جزو سرویس‌های جدید و پرطرف‌دار دیجی‌پی است که متقاضیان می‌توانند با فعال کردن آن، کالاهای موردنظرشان را از دیجی‌کالا و شرکت های طرف قرارداد خریداری و هزینه آن را یک ماه بعد پرداخت کنند!

با توجه به این‌که در روش BNPL نیازی به پرداخت هزینه در لحظه خرید نیست، فرصت و قدرت بیشتری برای خریدهای لحظه‌ای در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

درباره خرید به روش بعد پرداخت (BNPL)

سرویس BNPL (Buy Now, Pay later!)- الان بخر بعدا پرداخت کن که یک روش پرطرف‌دار در خرید کالا در میان متقاضیان است، توسط شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات مالی ارائه می‌شود. در این طرح مشتری خرید را در لحظه نیاز انجام می‌دهد و مراحل پرداخت از ماه بعد، طی یک یا چند قسط انجام خواهد شد.

دیجی‌پی با ارائه این سرویس به شرکت‌ها و سازمان‌ها، شرایطی فراهم کرده است تا تعداد بیشتری از خریداران بتوانند در لحظه نیاز خریدهای خود را انجام دهند و امکان استفاده از پیشنهادها و فرصت‌های بیشتر خرید را به دست آورند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.