مخترع بیت‌کوین چقدر ثروت دارد؟

کیف پول ساتوشی تقریباً ۵ درصد از کل بیت کوین استخراج شده را در اختیار دارد، اما هیچ کس تا کنون تراکنش‌های آن را از طریق آدرس کیف پول پردازش نکرده است و این امر او را به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل می کند.

افراد زیادی سعی کرده اند هویت ساتوشی ناکاموتو را کشف کنند و تا به امروز هیچ مدرک مشخصی مبنی بر هویت او وجود ندارد. با این حال، می‌توانیم حدس‌های درستی بزنیم و هویت ساتوشی را در پایان این پست به شما خواهیم گفت.

بیت کوین اولین ارز دیجیتال رایج در جهان است. در سال ۲۰۰۹ پس از نگارش کتابی وسط نویسنده‌ای به نام «ساتوشی ناکاموتو»، این ارز دیجیتال ظاهر شد. مدت کوتاهی پس از آن، مردم شروع به کار روی این پروژه کردند و آن را زنده کردند.

در ابتدا، بیت کوین در جامعه بازی ها پذیرش ضعیف و ویژه ای داشت. با این حال، پس از نزدیک شدن به قیمت طلا در حدود ۱۳۰۰ دلار در سال ۲۰۱۳، به جریان اصلی بازارهای مالی ورود پیدا کرد. بیت کوین پس از هک کوه Gox در سال ۲۰۱۴ سقوط کرد، اما در سال ۲۰۱۶ بهبود یافت تا شاهد آغاز یک روند صعودی جدید باشد که کریپتو را به بالاترین حد خود تا به آن روز یعنی ۲۰ هزار دلار رساند.

ساتوشی ناکاموتو با شروع انقلاب مالی دیجیتال شناخته می شود؛ امروزه، صدها ارز دیجیتال ممتاز مانند اتریوم و تتر  و بسیاری از آلت‌کوین‌ها مانند Dogecoin و Shiba Inu وجود دارند که سرمایه‌گذاران را از گوشه و کنار جهان جذب می‌کنند.

Crypto همچنین باعث ایجاد بازار NFT در سال ۲۰۲۱ و فروش دارایی های دیجیتال به ارزش صدها میلیون دلار شده است.

مخترع بیت‌کوین چقدر ثروت دارد؟

ساتوشی ناکاموتو ۱۰ سال دیگر چقدر ثروت خواهد داشت؟

کیف پول ساتوشی ثابت می ماند و ۱ میلیون بیت کوین در دسترس است تا سازنده هر لحظه شروع به استفاده از آن کند. با این حال، ساتوشی تمایلی به استفاده از هیچ یک از سرمایه ها ندارد. مالک وسوسه نمی شود که حتی در اوج روند صعودی بیت کوین یعنی در سال ۲۰۲۱ شروع به خرج کند.

مشتاقان کریپتو انتظار دارند که قیمت همچنان به افزایش خود ادامه دهد، حتی پس از اینکه توزیع Wyckoff اعتماد بازار را در اواخر سال ۲۰۲۱ از بین برد. اگر قیمت به روند صعودی خود ادامه دهد، پیش بینی ها حاکی از آن است که بیت کوین ابتدا سد مقاوتی ۸۰ هزار دلار و سپس سد مقاومتی ۱۲۰ هزار دلار را در ده سال آینده خواهد شکست.

 

ساتوشی ناکاموتو کیست؟

به گفته کارشناسان و مستندات یوتیوب، هویت واقعی ساتوشی، رمزنگار بریتانیایی آدام بک است.

او چندین سازگاری با ناکاموتو در نویسندگی دارد و با بسیاری از افرادی که روی پروژه تأثیرگذار بودند کار کرده است. در حالی که بک انکار می کند که او ناکاموتو است، بهترین گزینه است.

آدام بک در انگلستان زندگی و کار می کند و مدیر عامل Blockstream است که در سال ۲۰۱۴ تأسیس کرد.

منبع خبر آنلاین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.