میزان خدمت بانکی ارائه شده در ایام نوروز توسط بانک قرض الحسنه رسالت

مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت در 13روز نخست سال جاری حدود 30هزار خدمت بانکی به مشتریان ارائه کرد.

مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت در ایام نوروز پاسخگوی 60هزارتماس مشتریان بوده  و 30هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است.

همچنین کارشناسان این مرکز، روزانه پاسخگوی بالغ برپنج هزار تماس هستند و مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت و…. بهره مند شوند. 

براساس این گزارش، بیشترین حجم تقاضای مشتریان در ایام نوروز برای مسدودی و رفع مسدودی کارت، رمز مدرن (تلفنبانک-اینترنت بانک-همراه بانک) و تغییر آدرس ثبت شده است.

گفتنی است کارشناسان این مرکز با شماره‌گیری 0214747 به صورت شبانه روزی  پاسخگوی سوالات مشتریان مشتریان هستند.

  رشد سپرده‌های بانک قرض‌الحسنه رسالت
منبع بانک قرض الحسنه رسالت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.