آغاز آزمایش ابزارهای درآمدزایی مِتا در متاورس

شرکت مِتا پلتفرم آزمایش ابزارهای فروش دارایی‌ها و تجارب دیجیتالی را در پلتفرم واقعیت مجازی "هورایزن ورلد" (Horizon World) آغاز کرد.

مِتا پلتفرم در بیانیه‌ای اعلام کرد: این ابزارها ابتدا در دسترس شمار معدودی از کاربران قرار می گیرند که کلاس‌ها، بازی‌ها و اکسسوری‌های فشن مجازی را در پلتفرم “هورایزن ورلد” این شرکت که از طریق هدستهای واقعیت مجازی قابل دسترس است، ایجاد می کنند.

کاربران منتخب با استفاده از یک ابزار قادر خواهند بود اکسسوری‌های خود را بفروشند یا دسترسی پولی به فضای دیجیتالی ویژه‌ای که ساخته اند، فراهم کنند.

این غول رسانه اجتماعی سرگرم آزمایش برنامه پاداش تولیدکننده محتوا برای گروهی از کاربران پلتفرم “هورایزن ورلد” در آمریکاست و تحت این برنامه، هر ماه به شرکت کنندگان برای استفاده از قابلیت‌های جدیدی که این شرکت عرضه می کند، پول می دهد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مِتا پلتفرم گفت: می خواهیم یکی از دنیاهای فوق العاده باشیم و برای نیل به چنین هدفی، به تولیدکنندگان محتوای زیادی نیاز است که بتوانند خودشان را پشتیبانی کرده و کارشان را انجام دهند.

شرکت مادر فیس بوک که سال میلادی گذشته نام خود را به “مِتا” تغییر داد، سرمایه‌گذاری زیادی در واقعیت افزوده و مجازی برای تقویت حضورش در متاورس (دنیای مجازی) انجام داده است. متاورس شبکه ای از فضاهای مجازی است که از طریق دستگاه‌های مختلف قابل دسترس هستند و کاربران در آنها می توانند به کار کردن، معاشرت و بازی بپردازد.

بر اساس گزارش رویترز، “هورایزن ورلد” که پلتفرم اجتماعی واقعیت افزوده مِتا است و Horizon Venue که در آن رویدادهای مجازی برگزار می شود، در میان اولین حرکتها به سوی فضاهای متاورس هستند.

  الزامات آمادگی بانک‌ها برای ورود به دنیای متاورس
منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.