بیت‌کوین در آستانه صعود دوباره

بیت‌کوین پس از سومین سقوط بزرگ هفتگی خود طی یک سال، بالاخره افزایش قیمت را آغاز کرد. با وجود افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره فدرال رزرو، قیمت بیت‌کوین عملا از سطح حمایت مهم ۳۷ هزار و ۵۰۰ دلار گذشت.

تحلیلگران مختلفی در مورد روند صعودی بیت‌کوین (BTC) اظهارنظر کردند و در حال حاضر این روند صعودی بالای ۳۹ هزار دلار است. با بهبود شرایط فنی این رمزارز دیجیتال، تحلیلگران و معامله‌گران افزایش قیمت را در روزهای بعد پیش‌بینی کردند.

بیت‌کوین در آستانه صعود

مایکل ون د پوپ، استراتژیست محبوب رمزارزها، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین (BTC) از سطح فعلی افزایش می‌یابد. وی می‌گوید: بیت‌کوین در این مرحله بسیار بهتر به نظر می‌رسد.

این معامله‌گر برجسته ارزهای دیجیتال، با شکستن قیمت بیت‌کوین به بالای خط روند، افزایش مجدد قیمت را پیش‌بینی کرد و گفت: اگر قیمت بیت‌کوین بالای ۳۹ هزار دلار تثبیت شود می‌توان رشد بزرگی را پیش‌بینی کرد.

قیمت بیت‌کوین (BTC) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد بهبود یافته و نزدیک به ۳۹ هزار دلار تثبیت شده است. نهنگ‌ها همچنان در پایین تجمع کردند در نتیجه حجم معاملات افزایش می‌یابد. علاوه بر این، بیت‌کوین از افت زیر سطح حمایت بحرانی جلوگیری کرده که نشان می‌دهد، ممکن است رالی بیت‌کوین در چند روز آینده رخ دهد.

بیت‌کوین در چند روز گذشته به صورت غیر مستقیم معامله شد و ارزش آن در ۲۶ آوریل به زیر ۴۰ هزار دلار کاهش یافت. اگرچه پس از رسیدن به اوج، نوسان نزدیک به ۴۸ هزار دلار بود اما قیمت شروع به کاهش کرد. بیت‌کوین عقب‌نشینی کرد و ۴۵ درصد از ارزش خود را از دست داد. از سوی دیگر، فروشندگان بیت‌کوین خسته هستند زیرا قیمت از ۲۵ آوریل در یک محدوده کم معامله می‌شود.

از سوی دیگر، بسته شدن روزانه کمتر از پایین‌ترین سطح، فرض صعودی قیمت را رد می‌کند. در این شرایط ۳۶ هزار دلار پایین‌ترین نقطه نزولی خواهد بود.

بر اساس آمار منتشر شده نوسانات تاریخی بیت‌کوین به پایین ترین حد در ۱۸ ماه گذشته رسیده است. ارزش میانگین ۶۰ روزه پیش‌بینی شده آن به ۲.۶۲ درصد کاهش یافت. نوسانات بیت‌کوین (BTC) آخرین بار در نوامبر ۲۰۲۰ به این اندازه پایین بود، زمانی که رمزارز دیجیتال برای اولین بار در این چرخه صعودی از ۱۰ هزار دلار عبور کرد.

در ۲۷ آوریل ۲۰۲۲، نوسانات سی روزه به پایین‌ترین حد محلی رسید اما در حال حاضر نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد. جدیدترین افزایش نوسانات بیت‌کوین (BTC) در جولای ۲۰۲۱ رخ داد، زمانی که ارزش ارز دیجیتال پرچم‌دار در یک دوره ۳۰ روزه دو برابر نوسانات فعلی بود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۸۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۲۰ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۴۱.۸۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۲۷ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰.۴۷ میلیارد دلار است که ۳۹.۳۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۷۱ میلیارد دلار است که ۱۰.۶۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۸۵.۱۰ میلیارد دلار است که ۸۴.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روز رسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۷:۰۰ صبح به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۳۹ هزار و ۶۹۴.۹۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۴۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۷۷ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۲هزار و ۹۴۶.۶۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۱۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۹۱ درصد افزایش

۳- بایننس کوین

قیمت: ۴۰۲.۹۳  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۴۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۹۷ درصد افزایش

۴- تتر

قیمت: یک دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۹۳.۶۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۲۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۶۰  درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۸۹۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۴.۹۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۵  درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۶۵۲۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۳۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۱۱ درصد افزایش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۱۶.۳۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۹۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۹۹ درصد کاهش

۹ – یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۳۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۳۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۵۹ درصد کاهش

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.