رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک از فناپ بازدید کرد

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن دیدار از پارک فناوری پردیس، از مجموعه فناپ نیز بازدید کرد.

حسن بابایی امروز یکشنبه، اول خرداد 1401، در جلسه‌ای با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک پردیس، از نزدیک در جریان ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه ثبت اسناد و املاک قرار گرفت. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این بازدید گفت: در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه در سازمان ثبت اسناد و املاک با مدیریت حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، چندین راهبرد مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان احصا کرد.

وی اضافه کرد: «در بحث هوشمندسازی و الکترونیکی کردن فرایندها که ما ناگزیر به انجام آن هستیم، می‌توانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم».

در ادامه جلسه، دکتر ستاری ضمن تشکر از حضور ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پارک فناوری پردیس گفت: «به‌زودی شاهد گسترش تعاملات میان شرکت‌های دانش‌بنیان و این سازمان خواهیم بود و آینده بسیار درخشانی را به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه رقم خواهیم زد».

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک از فناپ بازدید کرد

در بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک از مجموعه فناپ، سهیل مظلوم مدیر مرکز تحول دیجیتال فناپ گفت: «شاید مجموعه فناپ تنها شرکتی باشد که کل اجزای اکوسیستم آی‌سی‌تی کشور را پوشش می‌دهد». وی ضمن معرفی اجمالی شرکت‌های زیرمجموعه فناپ از جمله داتین، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، نشان، پادرو، شناسا، باران‌تلکام، فناپ‌تلکام، زی‌تل، ابرآوران، فناپ‌تک، سپندار، فناپ‌زیرساخت، اسپارا، و… و نیز فعالیت‌های این مجموعه گفت: «علاوه بر توانی که ما در فناپ با ظرفیت شش‌هزار نیرو داریم، قدرت جذب مشاوره و بهره‌گیری از توان شرکت‌های خارجی را نیز داریم تا با استفاده از این شرکت‌ها نرم‌افزارهای بومی تولید کنیم، ما در فناپ با استفاده از توانی که داریم می‌توانیم نرم‌افزارهای بومی تولید کنیم؛ و هر آینه که احساس کنیم می‌توانیم از تجربیات دنیا استفاده کنیم، این کار را خواهیم کرد. در پروژه نرم‌افزار «کاداس» که افتخار همراهی با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را داریم، می‌توانیم از ظرفیت‌های فناپ‌زیرساخت که شاید تنها ای‌آرپی بزرگ کشور را در اختیار دارد و ارائه می‌کند، استفاده کنیم».

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پایان تأکید کرد که قرار است در قالب یک تفاهم‌نامه جامع از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در تسریع نقشه‌برداری و عکسبرداری دقیق نیز استفاده کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.